2011. május 26., csütörtök

Újra itt!

Elég régen eltűntem a színről. Nem azért nem írtam, mert ne lett volna mit, inkább azért, mert a fogyásom és a napjaim nem úgy alakultak, ahogy szerettem volna. Legyünk őszinték nehéz szembesülni nap, mint nap a hibáimmal. Nekem most nem nagyon sikerült. Homokba dugtam a fejem, ó én szegényeztem és, ha még ez nem lenne elég, ettem. Még pedig válogatás nélkül és rengeteget, leginkább azonban rossz szokásomhoz híven nasikat.

Fogadkoztam magamnak, itt a blogon, stb., hogy folytatom a fogyózást, azaz az életmódváltást, de nem és nem akart menni. Pedig a példa itt van előttem, hiszen a párom elkezdte a paleo étrendet, lassan két hónapja és már 10 kg-al kevesebb, mint induláskor. Nagyon büszke vagyok rá, magamra kevésbé :(

Addig nem igazán akartam írni, míg jobb útra nem térek. Most talán sikerült, eddig kifogás volt a tanulás is, hiszen ilyenkor sokkal többet kívánom az ételt, az édességet, szóval nálam a stressz evésbe torkollik.

De, 10 napja újra jó útra tértem és a visszaszedett 2 kg-ot már leadtam és remélem holnapra elérem újra az eddigi legkevesebb súlyomat, persze ez még így is sok, de már nem sokáig lesz ennyi.

Szóval újra belevágtam és a feltornázott 91,3 kg-ról lementem újra 89 kg-re, de remélem lesz ez még sokkal kevesebb.

Most megyek altatni a gyerkőcöt, de ígérem írok még, ha nem is ma. Nem akarok már úgy eltűnni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése