2011. június 5., vasárnap

Elértem a 87 kg-ot

Hát nem teljesen, de legalább, már 87-el kezdődik a kilóim száma. Ez már megtörtént pénteken reggel, de aztán úgy hozta a nap és a lánykám ballagása, hogy másnap egy kicsit többet mutatott a mérleg és ma reggelre állt vissza a 87,9 kg-ra. Tudom, hogy ez még inkább 88 kg, de olyan jó látni azt a hetes számot.

Ma csináltattam fotót a párommal és összehasonlítottam a 10 kg-al ezelőtti helyzettel és örömmel tapasztalom, hogy látszik a fogyás. Persze még messze vagyok a céltól, de már nem tűnik teljesen elérhetetlennek.

A fejem viszont nem tetszett a fogyásos képeken vagy nagyon törődött voltam reggel vagy nem tudom mi volt, de elrettentem a saját fejem láttán... Remélem lassan húzódik vissza a bőröm az arcomon is, mert nem szeretnék úgy kinézni a fogyás végére, mint egy shai-pei kutyuska.

A tegnapi éjszakánk egyébként rémes volt, mert a gyerkőc egész éjjel köhögött, de nagyon... Köztünk kötött ki és amikor nem ugatott szegénykém, akkor nagyon nyugtalanul aludt és egész éjszaka bokszzsáknak éreztem magam, szerintem a párom is. Az ágyunk 2 méter széles, de mind a ketten falvédővé alakulva aludtunk, mert a kicsikém egész éjszaka rugdosott és csikorgatta a fogát. Nagyon ijesztő ahogy csikorog a foga. Nem tudom ez ellen mit lehetne tenni, mert néha az az érzésem, hogy kihullik reggelre a foga vagy eltörik...

Remélem most már hamarosan jobban lesz. Sajnos rajtam is kijött a kórság gégegyulladás formájában, hangom az egyáltalán nincs. Ráadásul a meg nem gyógyult arcüregem is egyre jobban fájdogál. Eléggé legyengít ez a folyamatos tankönyv fölött ülés...Remélem már nem sokáig tart, ez tartja bennem a lelket....:)

Megyek is vissza tanulgatni, hogy mennyire utálom én az Európai Unió jogát :(((( és társait :)))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése