2015. április 23., csütörtök

Még élek

Régóta tervezem, hogy újra írok, de eddig elmaradt. Nem nagyon volt kedvem a nyomoromról mesélni (egészségügyi), de ugyan a problémák nem szűntek meg, nagyjából kezelni tudom. Egyszer talán majd mesélek erről is. Most azonban szeretnék visszatérni ide, mert jó néha leírni a kétségeimet, gondolataimat, a pozitív dolgokat. Remélem ezek lesznek túlsúlyban leginkább.

A kondim jelenleg a béka feneke alatt van, ennek a legfőbb oka, hogy tavaly májusban kitört rajtam a lebénulhatnék egy elég súlyos gerincsérv formájában. Szerencsére műtét nélkül megúsztam a dolgot, de nem következmények nélkül. A hab a tortán, hogy a gyógyszereknek beintett a gyomrom is. Röviden ennyi. Ezekkel a nehézségekkel fogtam újra bele a diétába, már nem merek életmódváltást írni, mert nem vagyok túl kitartó. Sajnos a paleot most nem erőltetem, mert a gyomrom teljesen kikészült, így ettem amit bírtam. Nem mindig, sőt leginkább nem törődve a paleoval. Sikerült a sok visszaszedett kilóm egy kis hányadától megszabadulni, remélem végleg és sikerült a kondimat egy rokkantnyugdíjas szintjére hoznom. Innen szép nyerni :)

Mindent összevetve pozitív vagyok, végre találtam egy csodás állást itt Angliában, amely jelenleg teljesen kielégít. A lelkem boldog, hasznosnak érzem magam és le kell fogyjak. :)

Most egyenlőre ennyi. Tőmondatokban. Megpróbálom a napi mozgásomat és kajámat rögzíteni ide, de a legfontosabb a mozgás a gerincem miatt. A depis időszakom alatt kanapétündér lettem, ami baromi sokat segített az állapotom létrejöttében. Szóval aktívan benne vagyok nyakig a dologban, nem foghatom senkire, magamnak ástam és ki is kell másznom belőle. Mindenképpen.

Először is, sajnos megint felment a súlyom 91 kg-ig és ott kezdtem február 3-án, ment március 9--ig, amikor 86,2 kg voltam. Akkor egy helicobacter nevű kishaver miatt 2 fajta antibiotikumot kezdtem szedni, valami protonpumpa inhibitorral. A lényeg, hogy hálni járt belém a lélek, annyira kikészített, mostanra kezdek magamra találni a gyógyszer után. Sajnos a tüneteim nem múltak el teljesen, de én még egyszer nem szedek be ennyi marhaságot az fix. Elkezdtem magamat gyógyítani. Most kezdtem újra (4 napja) a diétát és le akarok fogyni és rendbe hozni az egészségemet, hogy fájdalom nélkül tudjak állni, menni, mozogni és aludni. Ez a cél, nagyon fontos cél.:)

Még jó, hogy nem részleteztem a nyomoromat :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése