2014. március 23., vasárnap

Chicken nuggets édesburgonya chips-el

A kislányom állandóan azzal nyaggat, hogy milyen finomak a csirkefalatok amit az angol barátnőjénél eszik. Mondanom sem kell, hogy sima félkész, mélyhűtött cuccot esznek a leányzónál, de ez persze a lányomat nem érdekelte nagyon. Már egy ideje gondolkoztam, hogy ki kellene próbálni a csibefalatokat és ma amikor a mélyhűtőből kivett husit szemrevételeztem rájöttem, hogy ebből a húsból nem tudok rántott szeletet csinálni, így maradtak a csibefalatok. Gondolkodtam, hogy mibe forgassam meg, hogy paleos maradjon és ropogjon is. A múltkori halas finomságom külseje fincsi ropogós lett, így ezt vettem alapul. Íme a végeredmény.


 Csibe falatok palacsinta tésztában kisütve és édesburgonya chips


Hozzávalók:

csirkemell darabok
szénsavas víz
gesztenyeliszt
1 tojás
só, bors
zsiradék

Elkészítése:

A vizet a tojással elkeverjük és a gesztenyeliszttel addig sűrítjük, amíg egy jó állagú palacsintaszerű tésztát nem kapunk. Ebbe mártjuk bele és sütjük ki közepes lángon. Amikor kész van leitatjuk a felesleges zsiradékot és azon frissen befalatozzuk. Én édesburgonya chpis-el fogyasztottam, ami az én ízlésemnek kicsit édeskés, de ha nem igazi "krumplit" várunk akkor nagyon finom. 

Édesburgonya chips

A chips-hez az édesburgonyát vékonyan felkarikázom és mandulaolajjal megspriccelem és a sütőben rövid idő alatt készre sütöm. Nem nagyon fogom ezt köretként enni, mert nekem kicsit édes, de nassolni kiváló. Legközelebb majd csinálok hozzá paleos "francia salátát". Nagy sikert aratott itthon ez a finomság. 

Mindenkinek szívből ajánlom :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése