2011. március 2., szerda

Mai Öröm :)

A mai délutánon felvettem az egyik fekete kosztüm nadrágomat, ami már régen volt rajtam és teljesen meglepődtem, mert a nadrág úgy állt rajtam, mint "tehénen a gatya", majd leesik rólam. Van hozzá egy öv is és azon sem találtam olyan lyukat, ami rám szorította volna az említett nadrág derekát :))) Az összes hasonló nadrágommal ez a helyzet, de mindenképpen fel kellett öltöznöm most "rendesen", ezért felvettem az említett nadrágot és végül a szokásomtól eltérően tűsarkú csizmát vettem fel hozzá, mert ebben még nem ért le a földre a nadrág szára. :)
Szóval örülök ennek az eredménynek, nagyon jól esett látni, hogy lassan kifogyom a nadrágot :) Azért még fogyni akarok, mielőtt új cuccokat veszek, hiszen még csak 9 kg-nál tartok és mostanában nem igazán foglalkoztam az életmódváltásommal, de ez a nadrág ügy most újabb löketet adott.

A másik öröm, hogy a kicsi lányomnak ma volt a felvételije az általános iskolába. Hülyeségnek tartom a felvételiztetést, de olyan nagy a túljelentkezés és a suli körzeten kívüli sportiskolaként is működik, hogy valamilyen módon szelektálni kell. 52 gyereket vesznek fel és 150-en jelentkeztek. Igazából sport alkalmassági vizsga van. Ebben a suliban kötelező sportolni, de a suli része is elég jó. Nekem tetszik, hogy iskolaotthonos rendszerben működik. A kislányoknak ritmikus gimnasztikázni kell, a kisfiúknak pedig focizni. Ezen kívül van még 5 tornaórájuk is, plusz az angolt is kezdik szeptemberben. Remélem nem lesz nagyon megterhelő neki.

A kicsikém már itt tornázik egy éve, nagyon ügyes kicsi csaj. Éppen ezért nem volt semmi gond a felvételin. A felvételiztető nőci mondta, hogy ő volt a legügyesebb a felvételiző lányok között. Nézték, hogy mennyire hajlékony, futást mértek, távol ugrott. Szerencsére ezekkel nem volt gond. Egyébként agyilag is nagyon topon van, szerintem, bár én egy kicsit elfogult vagyok :) Jövő héten derül ki, hogy felvették-e, nagyon remélem, hogy igen....


3 megjegyzés:

  1. Gratula a nadrághoz!! Ezek ám a jó dolgok! :)
    A kislányodnak pedig tuti sikerült!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, én is úgy tudok örülni az ilyen dolgoknak!!! Bárcsak én is ott tartanék, hogy 1-2 gatyám lecsúszik rólam :))) Kislányodnak meg szorítok! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia
    Most találtam rád, beleolvasgattam a blogodba. Hát nem semmi, amit elértél éz az, ami még előtted áll. Nagyon ügyes vagy, hogy konkrét célokat tüztél ki és már látszik az eredmény. Gratula, nagyon ügyes vagy. Ezután rendszeresen olvaslak.

    Engem itt találsz meg

    http://sulymegtartas.blogspot.com/

    VálaszTörlés