2012. április 4., szerda

Végre belefogtam...

Mármint  a mozgásba. Ma reggel azt mondhatom, hogy érzem az izmaimat vagy a helyüket :)))

Igazából tegnapelőtt kezdődött, amikor is egy jó nagyot sétáltam, olyan 3 km körül volt az egész, igaz nem volt nagyon gyors a tempó, de a semminél jobb volt az biztos. Azt még nem igazán éreztem magamon. Tegnap viszont tényleg belefogtam, mert kompenzálni kellett az egyáltalán nem paleos fagyikelyhet, aminek több mint a felét otthagytam, mert szinte hányingerem volt tőle. Mint kiderült a fele mégis csak lecsúszott sajnos, mert tényleg csak az első 4 falat esett jól. Persze ezeket este fél 7 felé ettem, mert akkor találkoztam a barátnőmmel. Végső konklúzió, csinálni fogok itthon nekem való fagyi féléket vagy hasonlót, mert a gyümi fagyik ízvilága nagyon hiányzik.

Na mindegy. Este mikor hazaértem szerencsére volt annyi önuralmam, hogy a háborgó gyomromat mindössze 2 falat sajttal csillapítsam le. Utána pedig belefogtam a tornázásba, amit nem igazán gondoltam végig, de végül csak mozogtam olyan 45 percet. Nem akartam a tévén dvd-re tornázni, mert volt egy jó film. Kitaláltam, hogy a film alatt fogok mozogni. Először ugróköteleztem, hát mit mondjak, majd kiszakadt a bensőm, pedig összesen 4 percet ugráltam, ezek között is tartva 1-1 perc szünetet. Miután ilyen tutin bemelegítettem :), elkezdtem hasazni, aztán a karomra súlyzóztam, majd a belső combomat vettem célba, ezekre elég sok gyakorlatot elvégeztem, Péntek Enikőtől z ötleteket. Nagyon keményen nyomja a csaj és nagyon jó alakja van. Ma még nem tudom mi lesz, de tervbe van véve egy kis bicajozás a kislányommal, aki simán lehagy, aztán még erősen gondolkodom az esti zumbán, amit még itt Gyömrőn nem próbáltam, de épp itt lenne az ideje. Amennyiben ez utóbbi elmarad, sajna spórolunk, akkor valami dvd-re izzítom be magam. Nem film alatt, mert az nem a legjobb...Főznöm is kell ma, legalább a családnak, mert csak paradicsom leves van itthon, más nem nagyon. Ja, meg egy kis bolognai szósz maradék. Lehet ahhoz készítek újra cukkini spagettit, majd meglátom.

Tojásos tonhalas zöldsaláta

Becsatolom a tegnapi ebédemet, ami kicsit zöldre sikerült, nekem hiányzott belőle egy kis ízesebb fetasajt vagy juhtúró, de ettől eltekintve finom lett. Volt ebben mindenféle zöld finomság, jégsali, újhagyma, retek paradicsom, tojás és saját levében tonhal. Mindent összevetve az uram is imádta.

A mai nap forgatókönyvébe tartozik, hogy befogom a lányomat takarítani, rá fog férni, nagyon el van kanászosodva, azt gondolja a kisasszony, hogy körülötte forog a világ. A mi világunk tényleg körülötte forog, de ezt neki nem biztos, hogy tudni kellene.... :)) Kemény meló vár rá, egy kis portörlés, porszívózás, mosogatógép pakolás, sepregetés. Iszonyúan fog közben szenvedni :))), de amikor belelendül már élvezettel csinálja. Pár napja is meglepett. A múlt héten itt volt a barátnője, akivel csatateret csináltak a szobájából. Mondtam neki, hogy majd együtt megcsináljuk, de nem igazán volt hozzá lelki erőm utána pár napig. Iszonyú mit bírnak rombolni 2 óra alatt... Aztán szombaton este fenn volt egyedül a szobájában kb. 15 percig és rendet rakott. Olyan rendet, hogy alig ismertem a szobájára rá. Nagyon ügyes tud lenni, ha akar és akkor akart :))) Imádni való kiscsikó, annyi energiával, hogy egy erőművet is lehetne róla üzemeltetni...


2 megjegyzés: