2011. november 24., csütörtök

3. napja

kezdtem újra blogot írni és nagyon jól esik...

A ma reggeli mérlegelés szerint, 90,6 kg vagyok.
Sajna visszajött nyár eleje óta 4,5 kg, amit egyszerűen figyelmen kívül hagytam, pedig nem kellett volna, mert azért könnyebb lenne, ha újra 87 kg lennék és onnan kezdődne a fogyásom nem pedig 92 kg-ról. Nem könnyű, de talán most eldőlt fejben a dolog.

Még nem jutottam túl azon, hogy kívánjam az ételt, de próbálok nagyon figyelni rá és nem elcsábulni. Szépen és lassan szeretnék fogyni. Jó lenne karácsonyig lemenni 85-86 kg-ra és ezt az ünnepek végéig meg is tartani. Nem tudom, hogy fog sikerülni, de rajta leszek.

Remélem a fogyásommal arányosan kicsit jobban alakul az életem munka fronton is.... Sajnos nincs most melóm, képbe került egy ügyvédi iroda, de aztán nem lett belőle semmi. Jelentkeztem köztisztviselői helyekre is, de még visszajelzésre sem méltattak. Leginkább alkalmazott ügyvéd szeretnék lenni, de ilyen állás, kb.  annyi van, mint nyáron hóesés. Na jó, talán sanszosabb, de nem sokkal :) Akinél el tudnék helyezkedni ott nekem kellene fizetnem a dolgaimat, hiszen szívességből alkalmazna, ehhez pedig szegény az eklézsia... Szóval keresek rendületlenül, már mást is nem csak jogászi melót, mert azért itthon lenni munka nélkül nagyon nem jó. Azt gondoltam, hogyha megcsinálom a szakvizsgát mennyivel könnyebb lesz, hát nem lett könnyebb, sőt....


Nem panaszkodni akartam, de ez egy ördögi kör és nehéz belőle kitörni, talán ha fogyok az önbizalmam is több lesz és akkor sikerül bevonzanom valami jó kis melót. Addig is örülök, hogy nem halunk éhen így sem és még annak is örülök, hogy több időm van a csajomra :))))

Talán ma főzök egy kis gyümölcslevest, a férjuram imádja és kell a leves is :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése