2011. november 22., kedd

Na szóval...

azt írtam, hogy elkezdtem október végén a változtatást, de sajna nem így volt, nem ment, fejben még nem igazán dőlt el a dolog, mindig volt valami kifogás...

Sajnos mentségem nincs, szégyellem magam, főleg magam előtt. Értelmes ez így ??? :) Hát nem nagyon....

Belefogtam, abbahagytam, belefogtam, abbahagytam, persze nem igazán fogtam bele, mert a mostani körülményeim nem igazán segítettek. Arra már rájöttem, hogy stressz evő vagyok, de nagyon...Ha bármilyen gond, baj van akkor csak eszek, eszek, főleg nassolok. Én nem a rendes kajáktól hízok, bár azok is befigyelnek néha, de ha csak az lenne, már rég lefogytam volna... Nem én inkább nassolok, de még hogy, jajjjjj, inkább nem is részletezem.

Plusz ami már nagyon régi téma nálam, hogy minden hurka ellenére, nem látom magamat olyan kövérnek, amilyen vagyok. Hiába szembesülök vele néha napján, egy-két fotóról, amíg a férjem azt mondja, hogy tetszem neki és ezt látom is rajta, addig általában segít elaltatni azt a képet, amilyen tényleg vagyok és behelyettesítem egy kitalált sziluettel...

Most újra láttam egy képet, videót magamról, ami engem ábrázol, amin akkora vagyok mint egy bébi bálna..., hát mit mondjak ijesztő. Általában a fotókon behúzom a hasam, úgy fordulok, hogy ne legyen annyira előnytelen, de most erre nem volt mód, mert pillanatképek voltak és még videók is ami szintén rendkívül naturalista képet ad.

Így aztán elhatároztam 1,5 hete, hogy tényleg változtatok és azért, hogy ne kezdjem el újra elfogadni a fals külsőmet minden nap mozizok és megnézem a kompromittáló videókat és fotókat, amik 2 hónapja készültek rólam. Remélem ez segít abban, hogy ne csak múló fellángolás legyen.

A mai kajáim: Szerintem belefértem az 1200 kcal-ba, amelyet azért el szeretnék érni.

betettem az étrendbe, sajna nincs konyhai mérlegem (elromlott), de még emlékszem, hogy kb. mennyit és mit lehet ilyenkor enni. Mennyi az annyi, mennyi deka fél zsemle, stb.

Azt is elterveztem, hogy próbálom naplósítani a dolgokat, így talán nem sinkófálom el.

Szóval tudom, hogy fejben dől el, de nekem már annyiszor eldőlt, aztán mindig kezdtem elfelejteni, hogy milyen vagyok, misztifikálom a külsőm, nem akarok a hűtőre fotó tenni, hogy emlékeztessen, de ezeket a lemezeket megnézem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése