2011. november 25., péntek

Péntek van, végre...

A súlyom is halad lefelé, persze nem rohamtempóval, de ma reggel, már

90,1 kg  

voltam, és ez a kis eredmény is olyan, de olyan boldoggá tett. Tudom, hogy még nem tartós ez a kis fogyás, de remélem ez még csak a kezdet.

Nem akartam magam elé elérhetetlen célokat tűzni, de jó lenne elérni a 85-86 kg-ot karácsonyig és ezt meg is tartani az ünnepek végéig. Nem áltatom magam, hogy az ünnepek alatt is fogyni fogok, de visszaszedni sem szándékozok semmit. Tudom, hogy az ünnepek után lett volna célszerűbb belekezdeni, de én örülök, hogy most kezdtem bele. Leginkább azért, mert akkor az ünnepek végéig tömöm magam, mondván úgy is belekezdek ünnep után és most aztán adjunk a fííílingnek :) és még felszedek kb. 3-4 kg-ot a már meglévőkre. Így aztán belekezdtem.

A mozgásba is belefogtam, mert anélkül nem nagyon ér semmit az egész. 

Nem igazán vagyok tisztában azzal, hogy mi lenne számomra a legjobb mozgásforma, de addig is míg rá nem jövök dolgoztatom a már tünedező félben lévő izmaimat.

A mai adagom a következő:
 - Péntek Enikő bemelegítés 2x csináltam meg,
 - Enikő féle labdával történő hasizom gyakorlatok (ez volt mára az edzéstervben előírva), elég kemény, de szerintem legközelebb két kört csinálok belőle, mert még bírtam volna,
- utána mert kevésnek találtam, megcsináltam Tatarek Rezső egyik tíz perces hátizom erősítő edzését,

mindez összesen 25 perc mozgást jelentett. Nem mondom, hogy csatakosra izzadtam, de azért nem volt olyan könnyű. Nem tudom, szerintetek, ha minden nap csinálom P. Enikő edzését (ami kb. 10-15 perc) az mire elég. Jó pl. láttam, hogy van olyan rövid edzésprogramja is Enikőnek, amit már most tudom, hogy nem fogom tudni rendesen megcsinálni. Megpróbálok mellette még más 10 perces tornát csinálni és így együtt napi fél óra. Bár ezek nem kizárólag kardio mozgások, de próbálok majd azt is beiktatni.

Egy szóval próbálkozom. A kajára is figyelek, az étrend oldalra jegyezgetem, miket eszek. Látom én, hogy még nem igazi az étrend, de alakítgatom. 
Remélem Debrecenben is be tudom tartani a kajálást, mert ott valahogy (látva a sok finomságot, pl. zsíros kenyér hagymával, imááádom) mindig jobban kívánom a nem megfelelő ételeket.

Most pl. már lassan ebédelnem kellene, mert kopog a szemem :)))
Nem tudom, mikor leszek legközelebb, mert otthon nehézkes a netezés, de azért próbálkozom majd.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése