2011. november 23., szerda

Eltelt egy újabb nap

Még ma is elszánt vagyok, bár egy kicsit felcseréltem a menüsort, amit nem kellett volna. Megtanultam ebből, hogy kicsit hamarabb kell nekiállnom főzni :)))) Meg még azt is, hogy el kell előre tervezni az ételeket, így nem esek ebbe a hibába. Amit nagyon sajnálok, hogy vacsorára ettem az ebédemet, amit persze megfelelően csökkentettem az estéhez illően. Az ebédet pedig növeltem mennyiségileg. Így nem lett olyan nagy baj :)

A tornát tegnap kezdtem el Péntek Enikőre.

Nem tudja valaki, hogy naponta "csak" azt a rövid edzést kell végigcsinálni amit átküldött, vagy még kell hozzá valami? Nem mintha nem lenne elég, mára úgy fáj az achilles-inam, hogy jajjj, nem akarom tovább erőltetni,, nehogy elszakadjon. A páromnak két éve elszakadt, nem vágyom erre a karrierre :)

Szóval elég későn álltam neki főzni, így csak este 7 körül tudtam enni, mert ekkor értünk haza a tornáról.

Egyébként jól kiakasztott az edző. Az egy dolog, hogy a gyerekekkel állandóan kiabál, mert hát sokszor csak így tudják rávenni őket a mozgásra, de most például a szülőkkel is úgy beszélt, hogy kinyílt a bicska a zsebemben,nem tudom mit gondol kik vagyunk...

Ráadásul kitalálta, hogy menjenek a csajok külföldre edzőtáborba, tengerpartra. Ez mind szép és jó, de hol van az én hét éves lányom a válogatott szinttől, mert szerintem ez csak ezen a szinten várható el. Ráadásul mennie kell vele a szülőnek, mert én nem engedem el a gyereket 1300 km-re egyedül, de még ha el is engedném, akkor sem lehetne, mert önellátó a hely, így ki csinálna neki kaját, stb. Szóval kiszámoltam, összesen 160e ft-ba kerülne a kis edzőtáborozás. Hát nem megyünk, ez nekünk a nyaralási pénzünk és nem akarok olyan helyen "nyaralni", ahol a gyereknek majd az egész napja edzésből áll ki. Én meg vagy nézem az ablakból vagy kirándulok....

Egy szóval nem megyünk ezt az edzőnek is mondtam, erre közölte, hogy akkor nem fejlődik a gyerek..., hát akkor rendben van, nem fejlődik, én nem is kérem rajta számon, hogy miért nem halad jobban a csaj, mikor tudom és látom, hogy mit tesz meg a gyerek a fejlődés érdekében.  Az egyetlen amiért ide hordom az az, mert közel van viszonylag és hamarosan a mi kis városunkban is lesz ez a torna és nem utolsósorban szép alakja és mozgása lesz. Nekem ez a lényeg. Nem akarok belőle világbajnokot, élvonalbeli versenyzőt nevelni.

Egyébként vannak ott jópofa anyukák, akik már most olyan elánnal hordják a gyereket, követik a fejlődését, balhéznak a többi olyan szülővel, aki szerint nem lesz a gyerekből világbajnok. Izgul az ajtó előtt, osztja a többi szülőt, hogy így a gyerek meg úgy és ők már heti 5-ször jönnének, ha lehetne, stb. Ekkor kijön a gyerkőc, aki most töltötte be a 3. évét... Na hát nem mondom milyen koncentráltan végzik a gyakorlatokat.... Tündériek, de szerintem még nem oda valók.

Erről ennyit...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése