2011. november 26., szombat

Hazajöttünk és 90 kg alatt vagyok

Pontosan 89,8 kg, még nem több, de már ennek is nagyon örülök.

A másik öröm, hogy kaptam a csajnak nagyon csini csajos csizmát, barna, hosszú szárú, nagyon divatos. Plusz vettem egy olyat is, ami lucskos téli időben lesz tökéletes, hótaposós. Végre ezek is megvannak, mert már nagyon hiányzott. Jobban szeretek itt Db-ben vásárolni, mert minden elérhetőbb messzeségben van, mint Bp-en és környékén. Egy szóval sikerült, amit terveztem és még drága sem volt. Vettem még a csajnak egy kesztyűt is, mert a tavalyinak lába kelt. Így ő le van rendezve téli cipőileg.

A mai kajámra próbálok odafigyelni, mert itt nem nagyon vannak rám tekintettel. Most pl. rakott karfiolt csinál anyu, amiből talán ehetek egy keveset holnap ebédre, így is rendes adag kalória lesz benne. A mai ebédem pedig grillezett csibecomb, csalamádéval. Remélem jól lakok vele, bár már kezd szűkülni a gyomrom, de még nem az igazi. Az édességet pl. abszolút kívánom, de talán már nem sokáig.

Du. megyünk nagyihoz és segítünk neki egy kicsit. Megnézi a kis dédunokáját is, régen látta. Nagyon egyedül van szegény, nagyon sajnálom, de olyan messze vagyunk, hogy nehéz onnan segíteni neki.

Most megyek utamra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése