2011. november 24., csütörtök

Naplezáró

Nehezen hangolódok rá erre az életmódváltásra, na nem a betartására, hanem kitalálni, hogy mit főzzek kevés pénzből finomat és olyat, amit az egész család is ehet. Persze nem panaszkodhatok, mert a drága kis családom szinte mindent benyel. Sajna a mennyiségeket nem tudom mindig eltalálni, általában keveset főzök... 

Persze azt gondolom, hogy elég lesz a kaja vagy 2-3 napig, mert nem szeretek minden nap főzni, de általában kiderül, hogy nem. Most is csináltam bakonyi pulykaragut 1kg pulykacombból, tegnap du. lett kész és ma vacsorára már nem tudott mindenki enni belőle, mert nem volt annyi. Mondjuk én azt ebédeltem, így azzal is fogyatkozott. Szóval lehet, hogy manók járnak hozzánk, de olyan gyorsan elillant a kaja, mint a siccc :D

A holnapi napot már tudom, csinálok (a változatosság kedvéért) gombamártást, imádom és hozzá natúr szeletet, ezen kívül főzök gyümölcs levest, mert az nem annyira kell a manóknak :) 

A gond igazából az, hogy hazamegyünk Db-be 4 napra és ilyenkor gondba vagyok, mert anyuék nem igazán életmódváltók, pedig halkan legyen mondva nagyon rájuk férne...., anyu pl. 2-es típusú diabéteszes és apukám is közel jár hozzá. Ők azonban még a diétát sem tartják be, anyukám van úgy, hogy 2x eszik egy nap, abból az egyik este 7-kor pl. jó kiadós vacsora, jó sok kenyérrel stb. Nagyon aggódom értük, de nem lehet ellenükre cselekedni, hiszen nem élhetek helyettük. Én azért is vettem rá magam most már nagyon szigorúan a változtatásra, mert félek, hogy én is cukorbeteg leszek, a hajlam megvan hozzá...

Visszatérve a  Db-i kajálásra. Ilyenkor általában összeállítottam, hogy mit ehetek és vittem magammal, de most nincs nagyon kedvem ehhez, ráadásul itthon is alig van valami, így majd ott variálok. Egyébként anyum nagyon aranyos, mert amikor "változtatok" akkor próbál kedveskedni és csinál nekem natúr husit pl. párolt zöldséggel. Ennek általában örülök, de ő nem azt eszi, hanem teszem azt :)  jó tömény töltött káposztát, persze az elhagyhatatlan kenyérrel, hiszen anélkül megfekszi a pocit...:))) Indok mindenre van, mondjuk nekem is... 

Holnap még takarítanom is kell, mert ma nem fejeztem be. Porszívózok, felmosok és mosok. Jajj, de úúúútálom a házi munkát, pont ezért elég lassan megy. Tudom az lenne a lényeg, hogy minél előbb túl legyek rajta, hát én nem egészen így működöm sajna...Mindig várok valami kisangyalt, aki helyettem elvégzi a melót, de sajnos ez az a tevékenység az, ami mindig megvár. Tényleg valakinek takarít otthon a férje???

Lassan feküdni kellene, mert kezdek eléggé éhes lenni...., na húzok is és iszok egy kis vizet ellene.

Jó éjt mindenkinek :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése