2012. január 29., vasárnap

Éhes vagyok...

Nem tudom, hogy hány nap mire megszokom ezt az evést, de már lassan a vasszöget is megenném és bizton állíthatom kizárólag az akaraterőmnek köszönhetem (amelyre szintén edzek :)), hogy nem álltam neki zabálni. Sajnos elég vacakul is voltam, de megmondom őszintén "csak" kétszer fordult meg bennem, hogy sutba vágjam az egészet. Talán a kenyér, zsemle, akár a teljes kiőrlésű is, hiszen eddig is általában azt ettem. MA szinte egész nap lázas voltam, végül amikor 38,8 fok volt vettem be lázcsillapítót, aminek a hatása még most is tart, így most jobban vagyok kicsit. Még főztem is ma, bár már megkaptam közben a nagyika titulust, mondjuk a mozgásom tényleg arra hajazott. Főztem ma székelykáposztát, ami egy kicsit savanyúra sikeredett, de nem lett igazából rossz. Most van mit enni holnap is.

Végül a napi kajálásom nem volt rossz (bár most is éhes vagyok, majd eszek egy pár falat sajtot):

Reggeli: mákos, paleo cipó (nem egészen egy fél), kacsatepertő (isteni), paprika
 + 1 alma
Tízórai: 1 alma (ekkor volt dél)
Ebéd: (3 körül) székelykáposzta + egy kis tejföl
Uzsonna: pár falat narancs
Vacsora: 2 tükörtojás, pár falat mákos cipó, paprika, tea

Ennyi lett volna mára a kaja. Nagyon várom már azt amikor nem leszek kívánós...., most még nagyon az  vagyok.

Elég összevisszaság lett ez a kis iromány, betudom a jelen állapotomnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése