2012. március 23., péntek

87 kg alatt

Már 86,3 kg vagyok, legalábbis ma reggel. Haladok!!!, ha lassan is. Pedig tegnap délután, este bűnöztem. Azt mondta az uram, hogy egyek néha egy kis olyat is amit nem lehet és megdobja az anyagcserét. Lehet, hogy ez nem igaz, mindenesetre mára 86,3 kg lettem, a tegnap reggel kerek 87 kg helyett. Persze nem tömtem tele magam, ettem egy túrós palacsintát, és egy kis szelet zsúrkenyérből készült szendvicset. Nagyon jól esett, de nem érzem, hogy most aztán végleg abbahagyom a paleot, csinálom tovább :))

Azért is csábultam el, mert tegnap egész nap takarítottam, nem volt paleo kaja, csak gyümölcs itthon, amitől egy idő után egyre éhesebb lettem, ráadásul tegnap vendégek jöttek, Angliából vannak itthon a barátaink, akik miatt készítettem szendvicset és palacsintát. Az éhség és a paleos ételek hiánya vitt engem rossz útra, de nincs lelkifurdalásom.

MA azonban visszatérek a paleoba és a húsmentességet sem fogom erőltetni, mert nehezen megy. Úgy érzem, hogy nem ehetek semmit, pedig persze van mit, csak valahogy nem áll rá a szervezetem. Teljesen kiéheztetni sem akarom magam, mert akkor meg tartalékolni kezek.

Mindegy, mindent összevetve örülök, hogy lentebb csúszott a mérleg "nyelve", már ha a digitális mérlegnek van nyelve...Most már csak a sportot kellene kicsit jobban bevonni az életembe.

Sajnos a takarítás alatt sem unatkoztam (nem is én lettem volna), takarítottam a csillárt, felálltam székre, letakarítottam és amikor le akartam szállni olyan kecsesen sikerült, hogy utána alig sikerült felkelnem a földről. Eléggé megütöttem magam, a térdemet, a hátamat, a könyökömet. Így most inkább csak üldögélni vágyok...

Általában ilyenkor még történik valami, mert nem olyan eccccerűűű az élet :)), ma reggel a párom elvitte korán ivartalanítani a kutyusunkat, a kulcsommal együtt... Szerencsére a barátnőm vitte suliba a csajt és kiemeltük a leányzót a kapun keresztül, így nem maradt le a suli élményeiről sem.:))) A barátnőm csak röhögni tudott rajtunk...Még én is magunkon, na mindegy...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése