2012. március 5., hétfő

88 kg alatt

Lassan, de biztosan haladgatok a cél felé. Ma reggel 87,7 kg voltam. 

Tudom, hogy nem valami nagy haladás, de legalább elindult, végre átléptem a 88 kg-ot, már éppen ideje volt. Remélem most már kicsit gyorsabb lesz. Lassan a sportra is rákapcsolok, arról még győzködnöm kell magam, főleg azért, mert a derekam teljesen ki volt készülve a múlt héten. Kicsit kijött a gerincsérvem. Ez sajnos sok mindenben akadályoz,  a múlt héten végig vacakolt. Annyira, hogy alig tudtam mozdulni, csak nyújtani próbáltam a derekam. Az segített egy kicsit, és mostanra már a mozgáskorlátozottságom is majdnem a múlté. Mondjuk még futásba nem fognék, bár arra régen is nehezen szántam rá magam. Mindig is utáltam futni, még sportoló koromban is a hátam közepére kívántam. Nem is tudom miért merült fel bennem, hogy futni kellene, talán azért, mert sokan csinálják és olyan lelkesedéssel, hogy már-már feledteti velem az eddigieket. 

Elsősorban a férjem, aki mindig is imádott futni és ma is fut rendületlenül, mondjuk ő már sokszor próbált rávenni a futásra, de nem túl sok sikerrel, mostanra már le is tett róla. Mondjuk ekkora túlsúllyal és gerincsérvvel nem tudom, hogy belevágjak-e egyáltalán. Amennyiben belevágok akkor is várnom kell még egy kicsit, mert ekkora súllyal több kárt okozok magamnak, mint amennyi előnyt. A másik ami szóba jöhet az ellipszis tréner, ami ráadásul itt figyel a szobában, így igazából nyugodtan nekiállhatnék, már csak magamon kellene erőt vennem. Remélem sikerül és végre ez a gondom is megoldódik.

Most viszont erőt gyűjtök a konyha rendezgetéséhez. Ugyanis az én drága ezermester férjem szétbombázta. Nem túl nagy a konyhánk, a bútorunk is kicsi és nehezen férek el benne. Most csinált a párom fiókokat a szekrény aljába, amik legalább egy-két dolgot elnyelnek így jobban férek majd. Az eredmény végül nagyon meggyőző lett, nekem nagyon tetszik és viszonylag nagy helyet sikerült így létrehozni. Az egyetlen bibi, hogy szinte minden ki van pakolva a konyhába és neki kell állnom. Visszahajigálhatnék mindent, de inkább átnézegetem és kihajítom ami felesleges, mert rengeteg olyan dolgot halmoz fel az ember, amire nincs is szüksége. Ehhez gyűjtöm az erőt. 

Később pedig főzni fogok, juhtúróval, hagymával, baconnal töltött gombfejeket sütök, salátával. Isteni volt, amikor ilyet ettünk, kipróbálom. A másik amit készítek az a mandulás süti, amit Bambi oldaláról szedtem le, nagyon tetszik, bár nekem nincs annyi mandulám, így dióval egészítem ki a mandulát. Remélem finom lesz. Sőt még egy diókenyeret is készítenem kell, mert elfogyott. Megyek is a tettek mezejére lépek.


1 megjegyzés:

  1. Ellipszis tréner, egyértelműen. Szerezz valami szuper sorozatot, és azt nézve egy órát tölts el a gépen, valami nem túl brutális fokozatban, de azért izzadj meg.

    80 kg alatt pedig - ha a doki a sérv miatt engedi - gyere velünk futni :)

    VálaszTörlés