2012. február 22., szerda

Haladgatok...

Tény, hogy lassabban mennek a kilók lefele, mint a kal. számolással, de ebben az életmódban jól érzem magam, még akkor is, ha nagyon kívánok néha olyan dolgokat amiket nem ehetek meg.

Érdekes, hogy a kenyeret kívánom a legkevésbé. Az ilyen irányú igényemet szinte teljesen kielégíti a diókenyér, amit már legalább 3 variációban készítettem el. Nagyon jól sikerült mindegyik és azt kell mondjam kezdek hozzászokni. Nem eszek belőle sokat, mert ebből nem kívánja úgy az ember, hogy na csak még egy falás, egy kis ropogós kenyérhéjat tömök még magamba. Hát ezt itt el lehet felejteni. Legalábbis én nem érzek kényszert rá.:))

Amit viszont kívánok az az édesség. Lehet, hogy a sok gyümölcs teszi, ami tele van gyümölcscukorral, de nagyon kívánom a nasikat. Elég lenne ilyenkor egy kis napramag, de most pl. nincs itthon, így csak simán sóvárgok. Lehet, hogy a paleos édességek sem segítenek, mivel ezek, ha nem is ártanak, de azért az édes ízek utáni vágyat fokozzák, szerintem....

A lényeg, ha nem is gyorsan, de haladok. Most a súlyom 88,2 kg. Egyébként már siettetném. A páromnál ugyanez volt a helyzet, lassan indult be neki és állandóan nyekergett, kicsit már idegesített. Most én csinálom ugyanezt...

Szóval a kajálásom:

Reggeli: 1 szelet diókenyér, picike vaj, kolbász, tojás, zöldség, tea
Tízórai: 2 kicsike banán
Ebéd: gulyás leves (tegnap főztem egy kondérral :)) + 4 szem datolya, mert kívánom az édeset...
Uzsonna: narancs és kiwi is befigyelhet, még nem történt meg
Vacsora: görög saláta van tervbe véve, még nem biztos

Hétvégén megyünk vendégségbe és "csak"paleos kaják lesznek, mert a háziak is ezen az étrenden vannak már lassan 2 éve és a nőci nagyon kreatív. Megígértem neki, hogy viszek datolyás-kókuszos gombócot, nagyon rá van mozdulva :D

A mozgással állok még hadilábon. Pedig tudom, hogy az segítene változtatni a súlyomon, még mindig mantrázom magam.


Gondolkoztam, hogy készítek magamról, ilyen volt, remélhetőleg ilyen lett képeket, mert szeretném követni a változásokat. Addig azonban, amíg nem lesz valami látható változás azokat a képeket sem teszem fel, mert az így eléggé szörnyű látvány, és nincs ami finomítson rajta :(((

Nem igazán tudtam most izgalmasabb bejegyzést írni, mert sajna a napjaim elég egyhangúak mostanában, így munkára várva. Alig várom már, hogy valami alakuljon körülöttem, mert lassan besavanyodok itthon...

6 megjegyzés:

  1. Ha a kolbászt lecseréled sovány sonkára, már jobban jársz. A gulyáslevest nem tudom, hogyan készítitek, lehet nagyon diétás is és nagyon hizlaló is.

    Mi lenne, ha kombinálnád a paleot a kalóriaszámolással, és csak a kíváncsiság kedvéért tartva a paleo étrendet kiszámolnád a napi kalóriabevitelt? Lehet, hogy találnál olyan pontokat, amik felesleges kalóriák, és könnyen helyettesíthetőek.

    Én édesség nélkül nem tudok létezni, minden nap eszem is valami édeset. Ez így megy már egy éve, mégis fogytam mellette. Tervezz be valami nem túl kalóriadús édességet minden napba, máris könnyebb lesz!

    VálaszTörlés
  2. Igen lehet, hogy igazad van, de felvágottat nem ehetek, csak olyat, amiben nincsen mindenféle plusz anyagok. A sonkák közül van amit lehet enni, van amit nem. Szoktam azt venni, de van itthon még kolbász és imádom és igazából reggel eszek pár karikát, nem viszem túlzásba.

    A gulyás levest már évek óta erősen light-osan csinálom elég régóta. Szerintem azt már nem lehet túlzottan javítani. Lehet, hogy igazad van és, ha nem haladok majd ezzel jobban akkor bevállalom az 1200 kcal-t, de most még nem akarok erre figyelni.

    Egyébként kiszámoltam egy-két nap és nem eszek többet 1300 kcal-nál. Biztos volt más eredmény is, de az elmúlt napokban nem. Pl. a kolbászt lemértem és a kal. tartalma nem volt több 130 kal-nál, ami szerintem nem vészes reggelire.

    Egyébként pedig eldöntöttem, hogy nem a fogyás a lényeg, pedig nagyon szeretném persze azt is, de ami jó, hogy a cuccaim lötyögnek rajtam, persze még nem esnek le, de remélem az is eljön hamarosan.

    VálaszTörlés
  3. Ha valamiért számolsz, akkor inkább 1400-et tarts. Ha olvasod Ketket blogját (ha jól láttam, igen), ő annyit tart, és szépen fogy. Az 1200 valószínűleg túl drasztikus, én is felviszem majd 1440-re lassan.

    VálaszTörlés
  4. Az 1400 kcal sokkal szimpatikusabb. Ketket az Catherine-t jelenti? Ha igen nem tudod mi van vele? Nem tudok belépni a blogjába, valamiért azt jelzi, hogy nincs meghívóm, pedig eddig volt...
    Előre is köszi.
    Üdv Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Nem, nem tudom, ki az a Catherine.

    Ketket az ő: http://ceshireketket.blogspot.com/

    Ha egyszer ráérsz, érdemes lenne végigolvasni az elejétől. Engem nagyon motivál.

    Az ikertesója is ír, ő 96 kg-ról indult, most jár 88 körül:

    http://egyehezoviadala.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  6. Bocsi :) Igen közben rájöttem, hogy keverem a szezont a fazonnal.:)
    Örülök, hogy megadtad a tesóját is, belenézek majd :)
    Üdv Ildikó

    VálaszTörlés