2012. február 2., csütörtök

Mehetne jobban...

lefele a súly. Mára 30 dkg-al több vagyok, mint 2 napja. Nem aggódok, mert most nem az a lényeg, hogy gyorsan beinduljon a fogyás, hanem az, hogy a szervezetem átálljon és egészségesebb legyen. A páromnak is belekerült pár hétbe, mire a fogyás, úgymond mellékhatásként rendesen beindult. Nagyon várom már ezt a pillanatot és meg kell mondjam nagyon nehéz kivárni, főleg, hogy eléggé kívánós vagyok.
Nem is részletezem, hogy mennyi féle ételt kívánok, főleg mennyi nasit kívánok, nem is akarok belegondolni...
Remélem, már nem sokáig tart ez az állapot.

Ma pl. takarítani fogok és ilyenkor egy kis üzemi tuningnak inni szoktam cola zerot, de ezt most ki kell hagynom, hiszen az egészséges életmódnak nem igazán része a cola zero. Most érzem egyébként az elvonási tüneteket, magyarán, ha lenne itthon cola zero nem bírnám megállni, hogy ne kóstoljak meg belőle 2-3 dl-t :(((
De nincs :))))

Az írás segít ezt az időszakot túlélni.

Ezen a hétvégén ünnepeljük a kislányom 8. születésnapját. A szülinapja már eltelt, de a buli még csak most lesz. Kb. 13 gyerek jön el és remélem sikerül a részükre jó programot kitalálni. Most nem fizetünk senkinek a játékvezetésért, így nekünk kell levezetni az egészet. Kicsit tartok tőle, hogy beletörik a bicskánk. Nem baj, majd randalíroznak egy keveset a buli helyszínén a férjem közreműködésével, ő olyan mint a nagy gyerek :)))
2,5 órás banzáj elé nézünk. Ez az akaraterőmet is próbára fogja tenni, mert készítenem kell kókuszgolyót és lesz még torta is, de megpróbálok majd nem elcsábulni. A csajszi alig várja már. Nagyon édes kis babóca. Remélem jól fogják magukat érezni. A neten keresek olyan játékokat amelyekkel le lehet kötni őket. Ha van valakinek valami ötlete, akkor azt szívesen veszem.

Visszatérve a kajáláshoz.
Reggeli: 2 tojásból és lilahagymából készült rántotta, savanyú káposzta, 1  sz. diós kenyérke :)))
Tízórai: alma, napramag
Ebéd: zöldborsó leves, banán, aszalt barack
Uzsonna: banán, abonett kenyér (glut.mentes), aszalt barack pár szem
Vacsora: 1 sz. diós kenyér, kenőmájas, uborka, tea

3 megjegyzés:

  1. Mi lenne ha magadnak is készítenél valami finomat!! Elmíránál vagy PocakPannánál rengeteg finomság receptje elérhető, de a nyers oldalakon is. Egy egyszerű bonbon esetleg? Vagy süssél magadnak muffint, hogy ne érezd büntetésnek, mert az nem jó. Én ettem a múlt héten 1 mákosat, xillites sárgabarack lekvárral, a súlyom mégis csökkent!! Nem vagyunk büntiben. Kezd azzal hogy magadnak csinálsz valamit ::))

    VálaszTörlés
  2. Kókuszgolyónak javaslom ezt: http://prettywitch.blog.hu/2012/02/02/kokuszgolyo_kekszgolyo
    A gyerekeknek jobb, mert egészséges, neked jobb, mert kevesebb kalória, mint a rendes, ízre pedig kb. ugyanazt tudja.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Szera!
    Természetesen eszek néha édességet is, mert különben előbb utóbb feladom. Sajna édesszájú lettem az elmúlt években. Régebben szinte soha nem ettem és kívántam ilyeneket, ezért is hiszem, hogy kitartás kérdése is, amelyben a mosatni hétvégén kicsit elbuktam, mert pár db kókuszgolyó befigyelt, de nincs lelkifurdalásom, mert folytatom tovább.:)) Ismerem az általad említett oldalakat, nagyon jók :))

    VálaszTörlés