2012. február 20., hétfő

A mai nasi


Már nagyon vágytam egy kis nasira a hétvége nehézségei után és találtam is egy egész finomat, amit már régen ki akartam próbálni, Pocakpanna blogjáról van. Isteni paleos sütiket készít, zseniális benne.


Szóval a mai finomság,

 Répás - gyömbéres puffancsok 



Hát nem a legjobb kép, de sajna már elfogyott az egész, így nem tudok dekoratívabb képet csinálni, majd legközelebb jobban odafigyelek a külsőségekre. Az íze viszont kárpótolt mindenért, bár a kislányom addig ette, amíg nem jött rá, hogy répából van a nagy része.

Hozzávalók 17 db puffancshoz:

20 dkg sárgarépa
5 g gyömbér
10 dkg dió
5 dkg kókuszreszelék
10 db datolya, ehelyett 4 db datolya lett és 5 dkg meleg vízben áztatott mazsola
2 ek olaj
1 tk. fahéj

A répákat megtisztítjuk, felaprítjuk, a datolyákat kimagozzuk, a mazsolát kicsavarjuk a vízből és beledobjuk az összes többi hozzávalóval az aprítóba, alaposan összeaprítjuk, majd apró golyókat formálunk és a 175 fokra előmelegített sütőbe tesszük 20 percre. 

Nekem az volt a gondom egyedül, hogy az aprítóm nem igazán az a minőség, amit Pocakpanna használ, így sajnos nem tudja olyan kicsire aprítani a hozzávalókat, mint az övé, de az ízén nem változtatott szerencsére. Mindenkinek ajánlom, cukorra és egyéb édesítőre nem igazán van szükség hozzá, mert a datolya és a mazsola elég édes ízt ad neki.

Őszintén szólva nekem annyira nem jött be, de például a párom nagyon szerette. Ízlések és pofonok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése