2012. február 28., kedd

Jól telt a hétvége :)

 A legelső jó hír, hogy ha nem is mentem  88 kg alá, de legalább kereken 88 kg lettem, ami ki is tartott másnapig, a vendégeskedés nem volt jó hatással rám. Kajailag nem lengtem ki, de sajna ittam egy kis alkoholt, bevallom őszintén, cseppet sem paleosakat, úgy mint Baileys és pezsgő. Nem sokat ittam egyikből sem, de azért még is csak lefolyt a torkomon. Egyébként isteni eledellel vártak bennünket. Gombafejeket töltött meg juhtúró, hagyma, bacon és gomba keverékével, majd mindegyik fej köré tekert bacont és megsütötte a sütőben. Ebből két darabot nyomtam be, rengeteg zöld salátával. Ez nagyon bejött...
Én készítettem a desszertet, a kókuszos-datolyás gombócot és olyan gyorsan fogyott el, hogy követni sem tudtam igazán:) A gyerkőcök is odavoltak érte.

A másnap is jól indult, főleg alvás szempontjából, mert elég sokáig durmoltunk a párommal és a gyerkőc is kegyes volt hozzánk, mert a nappaliban, velünk készségesen együttérezve, nagy csöndben tévét nézett :))) Annyira édes kis csaj, evett almát és mesét nézett. Szóval egy szavunk se lehet, tündéri csaj. Reggel még ezt gondoltam :))) Aztán kora délután változott meg ez a nézetem rendesen :)) A kiscsajjal kimentünk a tóhoz és csavarogtunk. Kihasználtuk a jó időt és a hatalmas szelet :)) és egy jó nagyot sétáltunk. Persze a lánykám nem is gyerkőc lenne, ha nem mászna bele minden pocsolyába, legsarasabb részbe. Egy helyen kértük (látszott, hogy jó kis ázott agyagos homok, amiben jól el lehet süllyedni), hogy ne menjen bele, hanem kerülje ki, hát nem ő belement. Aztán nem tudott kijönni, csak állt dőlt előre hátra, előre is letette a kezét, könyökig merülve. Láttuk, hogy esélye sincs kijönni a dagonyából. A párom mászott érte be, persze ő is majdnem elsüllyedt. A végeredmény egy varacskos disznó kinézetű család. A csaj feladata pedig a csizma alapos kisúrolása lett. Nem volt könnyű menet :D

A hétfői nap már érdekesen alakult. A gasztroenterológushoz voltam hivatalos, nagy élmény volt. Kiírt mindenféle vizsgálatot, így most már hivatalosan is megnézik, hogy van-e gluténérzékenységem, illetve laktóz intoleranciám. Majd meglátjuk. Bevállaltam még egy rendkívül kellemetlen vizsgálatot, remélem ez alátámasztja azt, hogy semmi bajom, ilyen téren. Nem részletezem, mert ez nem az a fórum.

A főzőcske terén jól sikerültek az elmúlt napok. Főztem hagymakrém levest, persze tejtermékmentesen, nagyon finom lett. Ezen kívül befigyelt még egy kis tőkehalfilé, amit jó kis pácolás után megsütöttem  a sütőben és nyers zöldséggel tálaltam, sütöttem még diókenyeret, ami egyre jobban ízlik.  Ezek voltak hétvégén, nem is kellett más, mert szombaton belakmároztunk.

Ma is főzőcskéztem, csináltam finom husi levest pulykaszárnyból és kacsanyakból, a párom ezt hozott pulykanyak helyett :)), nem baj végül is bevált. Ezt persze tészta nélkül esszük, mert hát úgy jó. A lánykámnak készítenék hozzá csigatésztát, de ő is anélkül nyomja. Nem erőltetem a tészta dolgot...

Holnap pedig görög muszakát csinálok, már nagyon várom vagy a másik variáció a zúzapörkölt, ami szintén nagyon finom. Ezek között variálok, de lehet, hogy mind a kettő befigyel még a héten.

Most megyek és menedzselem a lányom fürdését, mert annyit vacakol, mire bemászik a kádba, hogy csak legyen energiám kivárni.

2 megjegyzés:

  1. Végigolvastam a bejegyzést, és csorog a nálam :) Esetleg egy-két receptet is feldobhatnál, mondjuk muszakáról, mert az nekem nem nagyon megy :(

    VálaszTörlés
  2. Hát igen én is éhes lettem, ahogy belenéztem a bejegyzésbe, talán ideje lenne reggelizni. Ígérem felrakom a muszakát, mi nagyon szeretjük:)

    VálaszTörlés