2012. február 11., szombat

Mégis ráálltam a mérlegre...

... és örültem, mert a súlyom 88,7 kg, ugyan csak 20 dkg, de fontolva haladok lefelé.


Ma jött el az az állapot, hogy nincs kedvem főzni, pedig kellene, mert egy kis adag halászleven kívül nincs itthon semmi. A blogolás után neki is állok szerintem nem tötyörgök. Tudom már lassan dél van, de a reggeli időpontja is inkább fél 11 volt, mint reggel 8 óra, mert akkor még a lóbőrt húztam.

Sajnos az állapotommal összefüggő görcseim most eléggé kínoznak, így még rosszabb. Ma korizni akartunk menni, de a hasam sajnos ezt nem engedi, nélkülem pedig nem akaródzik a kis családomnak. Most számítógépes tankcsatát vívnak egymással, nem tudom meddig bírják :))

Tegnap voltam nőgyógyi uh-on és ott sajnos megállapították, hogy súlyosbodott az endometriótzisom. Eddig próbáltam egy women's cream nevezetű szerrel kezelni, ami yam gyökér kivonatot tartalmaz, de sajnos nekem ezalatt az 1 év alatt romlottak az eredményeim. A csoki ciszta a jobb petefészkemben már 7 cm átmérőjű, ami hatalmas, ráadásul látnak még kettőt, ami eddig nem is volt látható. Az uh-os nő azt mondta, hogy egy fakír vagyok. Hát lehet, hogy igaza van és fel kellene lépnem ezzel valami show műsorban :))) Tudom nem vicces, de próbálom nem belelovalni magam. A műtétet próbálom elodázni, de sajnos nem fog menni, úgy tűnik. Addig kell megcsináltatni, amíg megoldható endoszkóposan, tehát nagy hasi vágás nélkül. Szerintem pár héten belül megcsináltatom, mert eléggé ijjesztő a mérete...Bár valahol azt olvastam, hogy az említett krém akkor lett hatásos, amikor a paleo-val együtt kezdte alkalmazni az illető, hát nem is tudom higgyem-e. Egyébként ez  nagyon érdekesnek tűnt, de eddig nem foglalkoztam vele. Remélem nem a tej elhagyása jelentett kiutat, mert a tejtermékeket nem hagytam el teljesen, csak radikálisan lecsökkentettem. Majd pontosan utána nézek.

Megyek is főzni...

Visszatértem :))) Megfőztem a mai menüt, ami gombaleves volt és pulykacombból pörkölt, továbbá zablisztből galuska és a gyerkőcnek rendes tészta. A drága férjuram összedarabolta a husit és a hagymát, így ez az élvezet kimaradt az életemből. Nagyon örültem neki, mert a hagyma aprításnál, csak mosogatni utálok jobban, mert az tovább tart :)

Jól be is lakmároztam a pörköltből, a zablisztes galuskából és a csemege uborkából. Ez a nokedli kicsit másképp működik, mint a normális, de végül a hússal együtt isteni lett. Mondjuk ennek az az oka, hogy a pörkölt intenzív íze (elég lightosan gyártom, de szerintem finom), elnyomta a zabliszt meghatározó ízét, így összességében nekem teljesen olyan volt, mintha rendes galuskával tömtem volna meg magam. Persze a zabos izéből csak keveset ettem, mert a zab csak olyan megtűrt "izé":) a paleoban, de néha bele kell férnie.  

 Szóval a mai kaja:

Reggeli: 1 vékony szelet diókenyér, szalonna, jégsaláta, uborka + banán (jól laktam)
Ebéd: pulykapöri + zablisztes galuska + csemege uborka (a levest most nem kívántam)
Uzsonna: alma + szárított datolya (natúr, isteni finom)
Vacsora: még rejtély, de annyira ízlik a husi galussal, hogy lehet az lesz..






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése