2011. február 12., szombat

Zsírégetők :) - 76. nap

Nem jutott eszembe jobb cím. Nem igazán állok a helyzet magaslatán. Tegnap elmentem a csajszival farsangozni és vagy plusz megfáztam, vagy még jött egy kis plusz betegség. Ilyen még nem volt velem :(
Nem elég az arc, homloküreg gyulladás. Olyan a hangom, mint egy láncdohányosé, tele van az arcom, a homlokom és, ha ez nem lenne elég, éjjel - nappal fújom az orrom. Erre rárakódott pluszba egy kis megfázásszerű orrfújás. Szóval halmozom az élvezeteket :) Több, mint 1 hete nyűglődöm és messze még az egészség, sajnos úgy érzem. Remélem nem így lesz és hétfőre legfeljebb kutyabajom lesz :))))

A pihenésem közepette, nem lévén jobb dolgom, tévét néztem. Az egyik adón vetítik éppen a Zsírégetők c. fogyós műsort. Ez hasonlít a Mo-i fogyjunk minél többet műsorhoz, ez az amerikai változata. Mivel az Usa-ban rengeteg túlsúlyos ember van, ezért ez a műsor hatalmas népszerűségnek örvend odakinn. Amit most vetítenek az a 7. évad. Szóval nem semmi. Figyelem ezeket az embereket, van köztük alig 20 éves is közel 200 kg-osan és a többiek is jóval 100 felett vannak. Elképesztő túlsúllyal rendelkeznek. Szörnyű látni, hogy emberek ezt teszik magukkal, persze én is ezt tettem, csak kevesebb  túlsúlyt értem el. 
Ez a műsor azt hiteti el Veled, hogy kemény melóval bármekkora túlsúlytól meg tudsz szabadulni, nagyon rövid idő alatt. Szerintem ez egy kétélű fegyver...
Tény, hogy ezeknek az embereknek hatalmas túlsúlya van, de olyan gyorsan fogyasztják le őket, hogy az már egy kicsit ijesztő. Van olyan a mostani adásban, aki több, mint a felét veszítette el az induló súlyának, alig 18 hét alatt. Hetente átlag 3 kg-ot fogynak. Rengeteg. Nyilván még mindig jobb ez, mint az a túlsúly amivel nap, mint nap megküzdenek. Ezzel csak az a baj, hogy ezeknek az embereknek a nagy része elég gyorsan visszaszedi a leadott súly nagy részét. Ha szerencséje van, akkor nem többet. Arra nem tanítják meg őket, hogy hogyan tartsák meg a súlyukat, hogyan éljenek másképpen, hiszen ezt a súlyt egy izolált környezetben, pontosan meghatározott étrend és edző segítségével érték el. Nem tanítják meg őket az egészséges ételeket elkészíteni, stb. Ezek nem könnyű dolgok. Ilyenkor fejben sokkal többet kell dolgozni, szerintem. Természetesen nem nézem le azt, amit elértek, hiszen fantasztikusan ügyesek voltak abban az időszakban, amíg tartott a műsor. Utánanéztem a neten és a lefogyottak jelentős része 1-2 éven belül visszaszedte a leadott túlsúlyának jelentős részét. 
Mondjuk próbálom pozitívan nézni, hiszen már azért a pár megmentett életért  (aki nem hízott vissza) megérte, hiszen ők egy másik életet nyertek maguknak. A magyar műsorban résztvevők jelentős része is visszaszedte a leadott súlyokat, talán a győztest kivéve. Biztos volt köztük még olyan aki megtartotta a súlyát, de nem találtam róla adatot. A magyar győztes viszont tartja a súlyát. Minden elismerésem az övé.
Nem egyszerű helyzet, hiszen nagyon fontos, hogy lefogyjanak, de hát ne legyünk telhetetlenek, hiszen ez egy VERSENY, és itt az eredmény a legfontosabb....

Én is próbálok lefogyni, nekem nem megy olyan gyorsan, mint a tévés "partnereknek", de nagyon remélem, hogy az én fogyásom tartósabb lesz. Az biztos, hogy én most jelen helyzetben nem teszek meg mindent a fogyás érdekében, hiszen még nem tornázom, pedig most már kellene, és fogok is, amint meggyógyultam...Először le kell győznöm ezt a fránya betegséget és sikerülni fog, remélem minél hamarabb. 

Hát ennyit akartam erről írni. Jelenleg azt mondhatom, hogy 88,7 kg vagyok. Nem mondom, hogy elégedettséggel tölt el az eredmény, hiszen 2,5 hónap alatt "mindössze" 8,5 kg-ot fogytam, ami nem olyan sok, de ha figyelembe vesszük, hogy milyen intenzitással, nehezítésekkel telt ez az időszak azt gondolom szép eredmény. Remélem azonban, hogy hamarosan jobb eredményt érhetek el. Az sem baj, ha a következő 2,5 hónapban is "csak" ennyit fogyok, hiszen akkor már elérem a 80 kg-ot és ez már nagyon jó lenne. 
És hol van még a nyár???? :)))))))

Mindenkinek sok-sok erőt és kitartást kívánok az életmódváltáshoz :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése