2011. február 4., péntek

Végre péntek!!!

Sajnos elkaptam a kisasszonytól a bacikat. Ez nagy-nagy örömet okoz nekem :) Egész éjszaka rázott a hideg, szerencsére ő már jobban van. Még nem gyógyult meg, de már jó úton van. Sajnos a kedves férjem is vacakul van, bár ő elment dolgozni, mert az élet nem áll meg :) Szegény úgy sajnáltam kora hajnalban, amikor felkelt.

A hab a tortán, hogy mára színházjegyünk van délutánra a Tháliába. A Popeyet nézzük meg. Rendkívül örülök neki. Veszek be Algopirynt és nyomás a színház, alig várom :( A kislányom bezzeg nagyon várja, inkább meggyógyult mára, nehogy lemaradjon....

A mai napi pozitívum, hogy a súlyom reggel kereken 90 kg volt, már alig várom, hogy 8-al kezdődjön. Remélem ez holnap reggelre összejön. Nagyon várom már. Bár az elmúlt két napban nem kívántam annyira az édességet, mára pedig már az ételt sem kívánom, de azért bediktáltam magamba 1 vékony szelet graham kenyeret, egy kis kenőmájassal. Az volt itthon. Mindjárt pucolok kiwit és almát magamnak és a gyereknek is.Nagyon finom kiwit vettünk, olyan édes, mint a méz.

Az ebédet is megejtjük mielőtt elmegyünk. Még két napja főztem húslevest a kis beteg miatt, abból még mindig van és anyukám hozott a hétvégén még rakott kelkáposztát. Abban van rizs is, de olyan keveset ettem belőle tegnap is, hogy azt gondolom ma is bele fog férni. Ha nem eszek itthon akkor biztos befigyelne valamilyen szendvics vagy pogácsa a színházban. Remélem jobban leszek délutánra, mert most elég vacakul vagyok...

Tornázni mostanában nem volt erőm és energiám, de ha meggyógyulok összeszedem magam. Egyébként is elterveztem, hogyha a súlyom 8-al fog kezdődni, akkor mindenképpen nekiállok sportolni, ha mást nem sétálni, gyors tempóban. Gondoltam beszerzek egy pulzusmérő órát, bár nem tudom, hogy kell-e az nekem...
A mostani ülést feleslegesen számolja, hiszen azzal nem sok kcal-t égetek :)))

Megyek összeszedem magam és a helyzet magaslatára emelkedem valahogy....:)))))

Olvasgattam, hogy a többiek 2 hónap alatt milyen sokat fogytak. Majdnem kétszer annyit mint én. Nem foghatom másra a dolgot csak magamra, hiszen nem viszem túlzásba a kaja megvonást. A kcal jó, de az összetétel nem igazán. Bár, ha kb. havonta 4 kg-ot tudok fogyni az jó lenne. Most azért belehúzok.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése