2011. február 17., csütörtök

Brokkoli krémleves - recept

Úgy gondoltam leírom ennek a nagyon egyszerű és finom ételnek a receptjét ide, hátha valakinek bejön. Nálunk az egész család imádja és minden mennyiségben meg bírjuk enni. Ráadásul könnyen és gyorsan elkészíthető :)

Brokkoli krémleves



Hozzávalók:

 kb. 4 személyre elegendő bőven az alábbi mennyiség.
1/2 kg brokkoli
só, szerecsendió (ki mit szeret bele, nekem ennyi elég)
kókusztejszínes v. kókusztejes habarás

Elkészítése:

Felteszem főni a brokkolit a fűszerekkel és amikor megfőtt botmixerrel pürésítem és utána öntök bele kókusztejszínt (ízlés szerint, de kb. 1 dl elég). Nem lesz olyan sűrű, mert nincs benne liszt, de nagyon finom és kal. szegény.
A levest én reszelt sajttal eszem, a kislányom kap hozzá pirítóst.
Szerintem egyszerű és nagyszerű étel. Kenyér, illetve sajt nélkül kb. 80 kcal egy adag. Szerintem ez nem sok, még kenyérkockákkal sem több 150 kcal-nál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése