2011. február 5., szombat

90 kg alatt vagyok!!!

Örülök neki, hogy ma reggel a mérleg 89,6 kg-ot mutatott. Ez még nem teljesen 89 kg, de már alakul. A kicsi lányom is jobban van szerencsére :)

Ennyi az öröm mára :), mert egyébként annyira vacakul vagyok, hogy csak hálni jár belém a lélek... Szétmegy a fejem, ömlik az orrom, lázas vagyok, ráz a hideg, iszonyúan fáj a torkom, egy szó, mint száz lehetnék jobban.
Alig aludtam valamit az éjszaka. De, ha ez nem lenne elég a férjecském legalább olyan jól van, mint én. Azt mondja, hogy jól van, de látom rajta. Valószínűleg nincs annyira vacakul, mint én, de az is lehet, hogy jobban tartja magát. Mindenesetre nekilátott tejbegrízt gyártani. Az megy neki. Tudom, hogy nem illik bele a fogyózásba, de lehet, hogy egy pár falatot eszek belőle, mert nincs erőm reggelit készíteni magamnak...

Megyek is és most lefekszem pihenni. Mindenkinek szebb napot, mint az enyém :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok a fogyáshoz! Most már én is minden egyes kilónál ujjongani tudok :-)
    Jobbulást a családnak!

    VálaszTörlés