2011. február 11., péntek

Farsangoztunk :)

Fantasztikusan indult a reggel, függetlenül attól, hogy a közérzetem csak egy kicsit lett jobb. Ma van az ovis farsang, amely során minket szülőket is bevonnak a mulatságba, egész délelőttös hepaj. Nem csak a gyereknek, hanem nekünk szülőknek is be kell öltözni. Ez mindig gondot okoz, mert persze sem időnk, sem kedvünk beöltözni, ezzel foglalkozni. Így mindig arra alapozunk, hogy hátha valami egyszerű és nagyszerű ötlet kipattan az agyunkból. Én idén a betegségemre alapozva, betegnek öltöztem :) , a kedves férjuram pedig túsznak :), egyszerű és nagyszerű, mivel könnyen megvalósítható és jópofa is volt. A lányom persze tündérhercegnő volt, csodaszép kicsi lányka. Nagyon jól éreztük magunkat, köszönhető ez az óvó néninek, akinek annyi energiája van mindig, hogy egy atomreaktort is rá lehetne kötni és még ötletességben is utolérhetetlen.

Egy szóval nagyon jó volt. Remekül éreztük magunkat, pedig minden tagom sajgott, de hát egy betegtől ezt várják :)

A másik pozitívum, hogy a mai napra a súlyom 88,9 kg volt, aminek nagyon örültem :) Pedig szinte folyamatosan ennék, hogy a gyomrom, már nem fáj annyira. Az ízeket azonban még mindig nem érzem úgy, mint régen, de már javulgatok. A gyógyszerek miatt talán, nem tudom, de olyan farkaséhség tör rám minden étkezés előtt, amilyet mostanában nem éreztem. 
Megyek kártyázni a lánykámmal :)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése