2011. február 9., szerda

Még mindig betegen :(((

Sajnos azt kell mondjam, hogy évek óta nem voltam ilyen beteg :( "Szerencsére" engem terített le jobban a betegség nem a gyereket. Még mindig nagyon vacak vagyok, minden este magas lázam van, arcüreg, homloküreg gyulladás, folyamatosan köhögök. Átérzem, milyen az, amikor nincsenek ízek. Napok óta kizárólag azt érzem, hogy az étel meleg vagy hideg, illetve, hogy édes vagy sós. Semmi mást, a szagokkal ugyanígy vagyok. Semmilyen szag, illetve illat nem zaklat, nem érzek semmit. Ráadásul az elkezdett antibiotikumra, távgyógyítás eredménye, nagyon érzékeny a gyomrom. Először puffadtam, majd boáztam..., stb. Így új gyógyszerbe kezdtem, mivel nem igazán javulok....

Most megyek és pihenek tovább, mert nagyon gyenge vagyok.
Egyetlen előnye  a dolognak, hogy már 89 kg vagyok..., bár eléggé összevissza kajálok, mikor éppen, mit bírok belepasszírozni a gyomromban, ami benn is marad. Tegnap este gyomornyugtatónak sóba-vízbe-héjába  főtt krumplit ettem....

Most megyek, remélem péntekre jobban leszek, mert a leányzónak farsangja lesz...:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése