2011. február 2., szerda

Betegek lettünk :(

Sajnos tegnap éjszaka a kicsi lányom belázasodott, így tanulás helyett őt ápolgattam. Szerencsére jól viseli a betegséget, bár amikor 39 fokos láza van, akkor csak fekszik és fájlalja mindenét. De amikor nincs láza akkor rosszabb, mint két ördög. Szemtelen kis rosszcsont :) Ez is mutatja, hogy nem beteg annyira. Hála az égnek, amíg rosszalkodni van ereje, addig nincs nagy baj :) Most is az apját cukkolja...Nem hagy neki nyugtot, de szerencsére az apja jól bírja...

Remélem hamarosan meggyógyul a kisasszony, mert péntekre színházjegyünk van, mármint nekünk hármónknak. Már egy hónapja megvettük a jegyeket, alig várja a csajszi az előadást. A Popeye-t nézzük meg a Thália színházban. Remélem jó lesz, és azt is remélem, hogy el tudunk menni. Nagyon várjuk már...

Az életmódváltásnak nevezett fogyókúrámmal nagyon vacakul állok. Folyamatosan édességet ennék, nem tudom, hogy ez miért van. Úgy érzem most vagyok a mélyponton, pedig még alig 2 hónapja kezdtem el az egészet. Szánalmasnak érzem magam. Alig fogytam valamit és nem is haladok és akárhogy is csűröm-csavarom viszonylag sokat eszek. Ma még nem ettem sokat, de befigyelt pár db keksz is ( 1 db 3 g), nem ettem belőle sokat, de nagyon nem lett volna szabad. A tegnapi napomat le sem merem írni. Ettem csokit, babapiskótát, ittam tejet, stb. Nem is tudom igazából, hogy még miket ettem. Nem is számoltam már a végén. Jó nem ettem többet, mint egy átlag kajálás, de az kb 2000 kcal, ami nem fér bele egy napomba. Tudom, hogy fejben dől el a dolog. Nálam dől jobbra-balra. Akarom, de az akaraterőm az most szinte a béka feneke alatt van. Pedig nagyon szeretnék változtatni, de most nem érzem magamban a kellő erőt hozzá. Lehet, hogy csak mélyponton vagyok és átevickélek rajta hamarosan. Legalábbis  remélem. Nagyon tudatosnak kell lennem. 

Eldöntöttem, hogy minden egyes falatot lejegyzetelek ahogy eddig is tettem. Az, hogy a homokba dugom a fejem nem segít :(

Szóval a mai kajáim a következők voltak:

Reggeli: 4 dkg slim toast, 2 dkg kolbász, 2 dl 1,5 tej, 1 dkg vajkrém, 2 tojás 402 kcal, 28 g ch
Tízórai: kiwi   27 kcal, 6 g ch
Ebéd (du. 3-kor ): pulykacombból húsleves, sárgarépa, főtt csigatészta 4dkg, pulykacomb 230 kcal, 20 ch
Uzsonna: győri keksz 10 db :((( ; 1,5 dl tej      244 kcal, 32 g ch
Vacsora: 2 falat juhtúrós galuska :( + még eszek pár falat valami fogyósat, mert ettől nem igazán laktam jól.
                70 kcal, 10 ch 
              50 g kiwi  27 kcal, 6 g ch

Ez kb. eddig 1000 kcal, lehet ma még eszek joghurtot vagy ilyesmit, majd meglátom. Ezt azonban hamarosan meg kell ejtenem, mert késő lesz.

A mozgást is eléggé elhanyagoltam az elmúlt héten. Az egyetlen mentségem, hogy nagyon fáj a hasam, de azért vehettem volna erőt magamon :(
Na abbahagyom az önostorozást és megpróbálok az elérendő célra összpontosítani !!!!
Azért sem hagyom abba, nem szabad. Az jutott eszembe, hogy az is baj lehet, hogy már nem emlékszem arra milyen voltam vékonyan. Arra gondoltam, hogy keresek egy képet, beszkennelem és megpróbálom kinyomtatni és kirakni valami jól látható helyre, hátha az segít. Meglátjuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése