2011. február 13., vasárnap

Legyen már végre tavasz!!!!!

Nagyon elegem van már ebből az időből. Az arcüreggyulladásból és pajtásaiból. Ráadásként meg még szerencsétlenkedem is.... Infralámpázom az arcomat és a homlokomat és ennek során a lámpa ráesett az orromra, persze forrón. Leégette az orromról a bőrt :( Hát ilyen béna is csak én lehetek. az ismerőseim szava járása is mindig ez volt, gyerekkoromtól kezdve. Veled mindig töörténik valamiiii !!!:)) Ez mind igaz, nagyon gáz tudok lenni. A lényeg, hogy most meg van égve az orrom. Már csak ez hiányzott :))) Na mindegy....

A mai délelőtt elmentünk boltba a családdal, mert már időszerű volt. Ennek során jelentette ki a leánykám, hogy forró csoki akarna inni. Erre én is megkívántam. Beültünk egy gyönyörű kávéházba és cukrászdába az Üllői úton. A z ajtóban egy fotó a személyzetről és Angelina Jolieról :))) Persze azt, hogy ő van a képen csak onnan tudtam, hogy a személyzet mondta :) Innentől megismertem a hölgyet, de addig inkább egy fekete ruhás titkos ügynöknek néztem. Fekete ruha, tetőtől talpig, fekete napszemüveg, stb. Igazán üdítő látványt nyújtott :D

Mi azért leültünk és rendeltünk forró csokit és sütiket. Én úgy megkívántam a gesztenyepürét, hogy el sem tudom mondani. Kihoztak egy normál adagot, ami szerencsére fele akkora volt, mint az igazi adag. Mini adag, megkóstoltam és alig bírtam lenyelni. Olyan édes volt nekem, hogy szinte rosszul lettem. Alig bírtam lenyomni belőle pár falatot. Ami nem baj, mert már így is akkora lelkifurdalásom volt, mint a ház. De ha nem lett volna elég még megkóstoltam a lányom forró csokiját és Sacher tortáját, stb. Szóval legalább 500 kcal benyomtam és még jól sem éreztem magam, mert folyamatosan kerülgetett a hányinger... Na mindegy. Nem nekem valóak ezek az édességek, mert már elszoktam az édestől. Sajnos a csoki még mindig jöhetne. Bár most még az sem.

Szóval megpróbálok nem foglalkozni azzal, hogy mennyi felesleges kalóriát tömtem magamba ma, mert holnaptól összeszedem magam és kizárólag olyan ételeket fog enni, amik beleillenek az új életmódomba :)))

Jó sok összevisszaságot hordtam itt össze, de a lényeg, hogy holnaptól újra visszaállok a fogyózás útjára, mert messze még a nyár :))))

1 megjegyzés:

  1. :-) Megnyugtatlak. Elképzelhető, hogy már a csoki sem jönne be annyira. Én ezen a hétvégén pár falat rizses csokival bűnöztem és iszonyúan édesnek éreztem és nem azt a hatást váltotta ki, mint régebben. Örülök is neki, már nem is kívánom :-) Az orrod (meg az egész Ildikó) gyógyuljon meg hamar!!! :-))

    VálaszTörlés