2011. február 3., csütörtök

Megvan a kép!!

 Nehezen találtam olyan képet, ahol vékony vagyok, de végül nagy nehezen sikerült. Biztos van még képem, de nem tudom, hogy hol, ez akadt a kezembe. A kisfiú a nyakamban az unokatesóm, aki mára 197 cm magas :) Remélem nem haragszik meg, hogy akaratán kívül közzéteszem a kicsi kori képét :)))

Szóval ezen a képen 19 éves vagyok, nem tegnap volt. Ezután még pár évig ilyen voltam, de utána megindultam a lejtőn. Ez a kép lesz a motivációm. Nem látszik a pontos alakom, de azért sejthető talán. Én mindenesetre tudom, hogy itt olyan 59-60 kg vagyok. Néhányan lekövéreztek... Mondjuk tényleg nem látszok olyan vékonynak, de a póló eléggé takar :)

Szerintem én ezt a képet csak pár napra teszem fel, mert nem akarom, hogy túl sokan csámcsogjanak rajta :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése