2011. február 15., kedd

Egy szép tavaszi nap....

arra vágyok, de nagyon :))))

Ezzel szemben még mindig orrhangom van és gyulladt az arcom, homlokom. Azt kell azonban mondjam, hogy jobb a helyzet, már nem fáj annyira a fejem és a felső fogsorom, gondolom javulok, csak nem az általam elvárt szinten :(((

Ma pakolgattam a szekrényemben, sajnos még nem mondhatom, hogy mindent kinőttem, legfeljebb egy kicsit lazábbak a cuccok, de ne legyek telhetetlen, hiszen nem vagyok magamhoz inkvizítor. Irigylem a csajokat, hogy olyan elszántak tudtak lenni. Nálam az a baj, szerintem, hogy már annyira megszoktam a látványomat, hogy igazából nehezen tudom elképzelni magamat vékonyan, hiába a motivációs fotó. Kicsit olyan mintha beletörődtem volna, de nem akarok, ezért ilyenkor adok egy jó nagy pofont magamnak vagy keresek valami elérhető célt.

Van erre egy ruhám, de rájöttem, hogy más cél kell, mert az a ruha olyan szűk rám, hogy a viseléséhez még kb. 20 kg-ot kell leadnom és még akkor is lehet, hogy szűk lesz. Szóval elég hülye cél, de most találtam egy másikat. 
Tavaly márciusban jártam egy barátnőmnél Manchesterben, nem ragozom, hogy milyen alacsony árakon lehet, tök jó cuccokat venni, legalább 3-4x-es fizetésből, de így van. A lényeg, hogy nem volt tervbe véve, de bevásároltunk. Vettünk annyi ruhát és cipőt, hogy új bőröndöt kellett venni :), mindezt olyan olcsón, hogy szinte a mai napig hihetetlen a számomra.

A lényeg azonban, hogy vettem egy tavaszi kabátot is, amely "csak" egy kicsit szűk, nem kell bele olyan sokat fogyni. Nagyon tetszett mindig szerettem volna egy ilyen kabátot, de itthon nem láttam rám valót, mivel az óriás méretkategóriába tartozom vagy, ha volt, akkor megfizethetetlen volt a részemre...
Ez a kabát azonban csak egy picit volt passzos, azóta még híztam és most újra fogytam és most megint egy kicsit passzos. Az a célom, hogy mire az időjárás megengedi és fel tudnám venni, addigra belefogyok. Igazából nem tudom, hogy ez hány kiló múlva lesz, de rajta vagyok és bőszen próbálgatom :)))))

Remélem idén tavasszal már nem csak a szekrényem lakója lesz :)))

Elkezdtem naponta lejegyzetelni a napi kajolásomat, mert eddig a kcalendarba írtam, de így nem tudtam közzé tenni. Így nem látja senki, hogy miket bűnözök, de ha ide beírom, akkor bele lehet szólogatni, hogy hé ezt nem kéne vagy nem így kellene.... Szóval beírok mindent, vállalva a megvető hozzászólásokat is :))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése