2011. február 16., szerda

Elszúrtam a mai kaját...

Szóval megígértem magamnak, hogy leírom a napi kajáimat és őszinte leszek, mert így talán "más" szemével látom a napi kajálásaimat. A mai napom katasztrófálisra sikerült. Aki elolvassa láthatja, hogy elég egyhangú lett a mai napom, de sajnos nem igazán voltam olyan helyen, hogy mást egyek, de holnap főzni fogok :))) 

A tervem a holnapi napra, brokkoli krémleves, tejfölös csirkemell és párolt zöldség. Ezen kívül takarítás minden mennyiségben.... Nagyon nincs kedvem hozzá, de nem bírom utolérni magam a betegség óta. Holnap már vinnem kell tornázni a kicsi lányomat, így elég gyorsnak kell lennem, ami rám nem jellemző. Inkább komótos vagyok :)))

Már nagyon régen szerettem volna elmenni az egyik masszőr ismerősömhöz. Nagyon jó a csaj. Olyan erős keze van és olyan istenien masszíroz, hogy teljesen újjászületek a masszázs végére. A mai  délután eljutottam hozzá végre. Nagyon örültem neki, a baj csak az volt, hogy teljesen legyúrta a izom letapadásokat és az piszkosul fájt.... Azért fájt ennyire, mert elég régen jártam nála. Megállapította, hogy sokat fogytam. :)
Remélem igaz. Azt mondta, hogy teljesen fel vannak puhulva a zsírpárnáim és azokat gyúrta, hogy eloszlassa őket és, hogy a méreganyagot kipasszírozza belőlem. Hát nem volt semmi. Még soha nem fájt ennyire a masszázs...., remélem hatásos lesz.

Délután pedig kitalálta a férjecském, hogy menjünk vegyünk neki cipőt (télit), mert a mostaninak kiment a hátán és, hát most lehet olcsón venni :))) Így vettünk neki egyet és közben, hogy én se maradjak ki vettem egy melltartót és egy pulcsit a gyereknek. Jó kis leárazások vannak... Egy szóval, piszok későn értünk haza, így nem volt már kedvem főzni, így azt ettünk ami volt. A gyerkőc pl. az egészséges élet mintaképe, így 5 db kiwit nyomott be vacsora gyanánt. Olyan pálcika a lelkem, hogy a nadrágokat át kell alakítani neki, hogy jó legyen a derekán és a fenekén... Az ő méretében már nincs állítható derékgumi a nadrágban...
Jó sok hülyeséget összehordtam, így most el is megyek alucikálni :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése