2011. január 20., csütörtök

53. nap

Ez valami szörnyű. Két napja 91,5 kg voltam, tegnap 91,1 kg, ma pedig újra 91,5 kg. Én ezt nem értem :(

Azt nem mondanám, hogy tegnap pl. mintaszerűen ettem, mert nem. Igazából le sem merem írni, mert attól félek, ha leírom és szembesülök vele, akkor elsüllyedek szégyenemben :) Na mindegy leírom, hiszen az őszinteség visz közelebb az áhított eredményhez, ha homokba dugom a fejem az nem segít :(
Szóval értem én miért nagyobb a súlyom, pedig a kcal-t és a ch-t betartottam. Az volt a baj, hogy a kcal zömét este 6-kor vittem be és még utána a tanulás mellé ettem 1 narancsot + 1 kis kocka csokit :(((

Tegnapi kajám, azért ne ítéljen el senki nagyon:(

Reggeli: 4 dkg graham toast, delma light 1 dkg, 2 szelet szalámi
Tízórai:- , ovis nyílt nap volt ott nem tudtam enni :(
Ebéd: párizsis kifli :(
Uzsonna: 20 dkg alma, 3 kis keksz
Vacsora: Itthon készített hamburger:( , Kiszámoltam ebben 300 kcal volt, nem is ezzel volt a baj, hanem a zsemle ch tartalmával szerintem. Este 6-kor ettem.
Utóvacsora: 4 g csokikocka (lemértem), 1 narancs, de hajnal fél kettőig fenn voltam és tanultam...

Szóval nincs mentségem. Ma megpróbálok ebédet rendelni, mert ez így nagyon egészségtelen, ráadásul olyan feszült vagyok egész nap a tanulástól, hogy ugrani tudnék mindenre és mindenkire. A családtagjaimat sajnálom egyedül, mert ők nem érdemlik meg, hogy ilyen türelmetlen legyek velük. Ilyenkor inkább, amennyire tudok elbújok a hálóban és tanulok. Persze este összebújok a kis bébimmel, olyan édes tud lenni. Alig várja már, hogy levizsgázzak. Én is:)

Tegnap volt a nyílt nap az oviban, ami annyit jelent, hogy részt vehetünk a gyerkőcök délelőttjében, ott lehetünk ebédig. Nagyon jó fejek ezek a kölykök és olyan beszólásaik vannak, hogy csak nézünk a szülőkkel együtt. Tegnap torna foglalkozás volt, amit imádnak. Az egyik feladat a tigris bukfenc, ami nem megy az összes gyereknek, de legtöbben lelkesen próbálkoznak.

Az óvó néni a matrac szélére tesz először fektetve, összetekerve egy polifoamot, aztán széjjel tekeri, végül felállítja. Ezt kell átbukfencezni. Az egyik kissrác neki szalad és úgy elhúzott mellette, hogy csak na, elszaladt, az ugrás helyett.
Óvó néni kérdezi:
-Dávid, ez a bukfenc?
Erre a kisfiú mondja büszkén:
 - Igen, én átalakítottam az ugrást, így egyszerűbb:)))
A másik kislány, meg egy kis gömböc, de olyan édesen próbálkozik....Szegény az egyik bukfencnél megállt a fején vagy 2 másodpercig, aztán eldőlt oldalra. Sajnáltam szegényt, de a többiek nem nevették ki, hanem kiabálták, hogy ügyes voltál Rami, hajrá!!! Ez nagyon tetszett, olyan összetartó kis társaság:)

Feladatokat is oldottak meg, és az egyik az volt, hogy ki kellett tenni a kacsacsőrt az ábrán. Már mindenki megoldotta, de az egyik kisfiú még mindig rajzol lendületesen.
Erre megkérdezi az óvó néni:
- B. mikor leszel kész?
A lányom mellette ült, ránéz a papírjára, és megszólal hangosan:
- Mindjárt kész, már a szárnyát rajzolja :)))

Nagyon édes gyerkőcök :)

Most megyek és megnézem milyen kaját rendeljek. Lehet kapni itt a pizzériában gyros tálat, kizárólag zöldséggel. Krumpli nincs benne, szerintem azt rendelek és ki is hozzák persze.

Tetszik az a chat-es fórum :))))
Íme az elérhetősége :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem nem eszel sokat.
    Sőt, a is lehet, hogy keveset. Csak nem jó dolgokat.
    Próbálj meg mindent kerülni, amiben fehér liszt van vagy cukor. Nem kell örökre száműznöd, csak az elején, amíg a túlsúly nagy része le nem megy. És ugye krumpli és rizs helyett is zöldségeket. Párizsi helyett inkább sonkát.
    A gyümölcsöt pedig délelőtt.
    Arra pedig próbálj feigyelni, hogy a napi minimum 5 étkezés meglegyen. Ha sokáig tanulsz, akkor simán belefér egy utóvacsora.

    VálaszTörlés
  2. Igazad van, nem tagadom. A rizst, a krumplit el tudom hagyni, sőt a tésztát is. A hamburgert nem kellett volna, de estére már ki voltam éhezve és a férjem csinálta és nem tudtam ellenállni. A problémám az, hogy nagyon feszült vagyok és az "kis" nasi segít abban, hogy jobban legyek. A vizsgám jövő hét pénteken lesz, nagyon remélem utána már jobban oda tudok figyelni és ezeket teljesen kiiktatni.
    A párizsit is lecserélem sonkára igazad van, megnéztem kb. fele annyi kcal van benne :)
    Megpróbálom a fentiek szerinti kajálást. Tudom, hogy a szénhidrát (esti) a gátja a gyorsabb fogyásnak :(

    VálaszTörlés