2011. január 15., szombat

Jajj nekem!

Tegnap az egész napom rohanós volt az estével együtt, így nem nagyon figyeltem oda a kajára. Persze a megadott kcal-t nem léptem túl, de valószínüleg nem fogok díjat kapni a változatos étrendemért.
Egész nap, elosztva 2 kiflit és 15 dkg párizsit ettem és 1 narancsot. Aztán este, 220 km autózás után, anyuéknál ettem 1 kis szelet piritóst vajjal. Szóval a kal. valószínüleg nem volt sok, de az elosztás és a minőség az katasztrófális :(

Nem akartam most eljönni ilyen messzire, mert tudom, hogy Db-ben soha nem tanulok, mert annyi minden történik, és nincs időm. Aztán a gyerkőc egy csomót kesergett az autóban, otthon a lépcsőn, hogy menjek velük, hogy végül beadtam a derekam. Azóta olyan jól elvan, hogy szinte rám se néz. Néha odajön megpuszil és már rohan vissza játszani. A tudat kell neki, hogy itt vagyok :)

A mai nap, a kiruccanáshoz híven kajailag is érdekesen alakult.

Reggeli: 5 dkg rozskenyér, felvágott, kicsi vaj
tízórai:-
Ebéd: húsleves zöldséggel és 1 nagyon kis töltelék töltött káposzta (anyu féle, nem éppen fogyókúrás), de sztem így sem több az egész 500 kcal-nál, legalábbis remélem.
Uzsonna: 4 győri édes keksz !!!jaj nekem, imádom, de nem eszek ma többet belőle, 1 narancs és nasiztam is pluszba 2 dkg napramagot.
Vacsora: 3 dkg rozskeny, felvágott és vajkrém, nagyon kicsi...

Szóval nem tudom, hogy ez mennyi így, de nem lehet sokkal több, mint 1200 kcal, de attól félek valami lecsúszik még ma este, mert nekiveselkedtem a tanulásnak és sajna azt érzem, hogy egyre hülyébb vagyok:((
És a kekszen jár az eszem, pedig tudom, hogy nem szabad!!!!
Jaj, vajon a lányok hogyan állják meg. Kéne valami tuti recept. Mindig iszok, ha a kekszre gondolok, de lassan már kotyog a gyomrom a sok itókától :)

Ami jó, hogy sétáltunk ma egy nagyot a város melletti tó körül és nagyon élveztük a tavaszias időt.. Lesz még böjtje, de nem baj. Du. óta viszont szakad az eső. Azt kifejezetten utálom. Sajnos a séta kicsit lassú volt, mert a párom derékban kicsit rokkant lett ma, mert fát kezdett vágni a szüleinél és egyszer csak nem tudott felállni. Gondolta majd a séta jót tesz. Hát mit mondjak, kicsit nehezen ment az is, de legalább a jó levegőn voltunk.

Ma du. ünnepelték előrehozottan a kislánykám születésnapját anyósomék, de nem voltam ott, mert tanulnom kell, bruhaha. Nem baj, legalább a torta evésből kimaradok. Az igazi szülinapja majd csak jan. 24.-e, amikorra is szeretném elérni a 89 kg-ot. Jó lenne, de ilyen kaja mellett csoda lenne, ha sikerülne.

PEdig holnap én is benevezek a fogyi versenybe és, ha nem is győzni szeretnék, de LEFOGYNI azt IGEN!!!

MOst megyek vissza a tananyaghoz. Nincs valakinek egy tölcsére amivel bele tudnám önteni a fejembe???
Előre is köszönöm.:)

4 megjegyzés:

  1. Hogy hogy bírom ki, hogy este ne egyek kekszeket? egyszerű: nem veszek! :)))) mert ha van itthon ,akkor a kisördög engem sem hagy mindig nyugton, így kitolok vele és magammal is, nem igen van itthon "bűnös kaja". :)))))

    VálaszTörlés
  2. Aranyos vagy és igazad van. Nálam sincs, de most anyuéknál vagyok és itt van :(( De, csa 5 db-ot ette belőle (90kcal), és már nem eszek többet. Kitartok! Otthon hála nincs ilyen...:))))

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen a gondolataidat kell megváltoztatni. Nálunk mindig van keksz és egyéb nasi. A gyerekek miatt. Én adom nekik, de nagyon ritkán eszem belőle. Az utóbbi időben fontosabb az álomalak elérése, mint ezek az üres kalóriák.
    De azt ne kérdezd, hogy ezt hogyan értem el! Fogalmam sincs. Egyszercsak így alakult. Nem voltam ám mindig ilyen. És mostanában is vannak néha kilengéseim. De csak ritkán, szerencsére.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a tanácsokat :) Szerencsére már változik a hozzáállásom, csak lassan megy. Úgy vagyok vele, hogy lassan, de biztosan :)
    Itthon is van nasi, a gyerkőc miatt :), de általában olyanok, amiket én nagy nehezen meg tudok állni. A gond a csokis keksz, főleg amikor tanulok :( De kitartok, és remélem egyre ügyesebb leszek.

    VálaszTörlés