2011. január 16., vasárnap

Indul a fogyiverseny!!!!

Szóval beneveztem a versenybe és nagyon remélem, hogy nem adom fel, mint a múltkor. Pedig akkor is jó nagy lendülettel vetettem bele magam a dologba, aztán szépen lassan elmúlt a lelkesedés, ráadásul az életemben is eljött egy baromi nagy mélypont és nem igazán a fogyókúrával foglalkoztam. Ezen azonban már túl vagyok és most teljes erőmmel nekilátok a fogyózásnak. Ráadásul jó példa előttem, hogy milyen ügyesek voltak a versenyző csajok :)
NEm tűztem ki magam elé elérhetetlen célokat. Azt terveztem el, hogy a mostani 91 -92 kg-os "versenysúlyomat" ledolgozom 83 kg-ra. Szerintem ez nem elérhetetlen. Kb. 8 kg-ot szeretnék fogyni, remélem sikerül a dolog.

Most ugrik a majom a vízbe :) A méreteim a következők. 92 kg-al neveztem be, vasárnap reggel ennyi voltam ugyanis :(
Méretek:
Mb: 110 cm
Db: 91 cm
Csb: 118 cm
Comb: 67 cm
Kar: 34 cm

Kíváncsi vagyok, hogy mennyi leszek 2 hónap múlva.:) Remélem jó kevés!!!

A hétvége sajnos nem ennek a jegyében telt, főleg a tegnapi nap. Ma azonban már ügyesebb voltam. A mai nap nagyobb részében még a szüleimnél voltam és ott kellett valamilyen határt szabni az étkezésemnek. Megállapíthatom, hogy sokkal ügyesebb voltam, mint tegnap este, amikor is becsúszott pár db csokis keksz, fél szelet rántott hús, meg még valami, már nem is emlékszem. Ennek ellenére megpróbálok a jövőre koncentrálni!!!

A mai kajám:
Reggeli: 5 dkg rozskenyér, 1 dkg vajkrém, 5 szelet szalámi
Tízórai: -
Ebéd: húsleves + 1 kis gombóc grízgaluska (imádom, de nagyon ritkán eszek)
          sült oldalas (kis db)+ párolt zöldség (kb. 5 dkg) 
Sajna inkább a húsra helyeztem a hangsúlyt, mentségemre nagyon finom volt és én nem csinálom itthon, mert hízlal nagyon. Próbáltam a soványabbat enni :)
Uzsonna: 1 narancs
Vacsora: 4 dkg graham toast, 1 dkg delma light, 2 sz csirkemell sonka és 2 dkg light sajt, ebből melegszendvics

Ezóta nem ettem mást, pedig már éhes vagyok, de megyek és iszok vizet és lefekszem aludni. Tegnap este is tanultam hajnal 1-ig, alig bírtam reggel felkelni és az evést is nehezebb megállni, ha sokáig fenn vagyok. Így viszonylag korán fekszem :)

Holnap lesz a párom szülinapja és rendeltem neki egy kis méretű joghurt tortát (remélem nem olvas holnap), ezen kívül más nem lesz, mert tanulok. Remélem örülni fog neki. Kap még egy kardigánt és színházjegyeket a Dumaszínházba. Nagyon szereti, de még soha nem jutottunk el. Na majd most :) Így holnap este ünnepelünk:)

A sportot a sétán kívül a napokban hanyagoltam és szerintem ez most pár napig marad is, mert nem nagyon van türelmem csinálni, inkább azalatt sétálok egyet a friss levegőn, mert kell az agyamnak az oxigén. Na megyek is aludni, remélem hamar elalszok, mert ilyenkor mindig pörög az agyam ezerrel :(

Olvasgattam a csajokat és szinte mindenki kezd vacakul lenni, gyerekek, felnőttek. Mindenki szedjen jó sok vitamint és gyógyuljatok meg, a gyerkőcök is.:)

Most este fél 11 van, a blogom mégis azt írja, hogy 13:27 van. Én ezt nem értem. Nem tudja valaki, hogy lehet ezen változtatni? Engem eléggé bosszant. Az is elég lenne, ha csak a dátumot írná:( Na mindegy, nem nagy ügy egyébként...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése