2011. január 17., hétfő

Aludni akarok!!!

Elég vacak éjszakám volt. Ilyenkor tudom átérezni milyen az, ha valaki hosszú időn keresztül nem képes aludni rendesen. Nagyon kimeríti a szervezetet. Nekem már ez az egy éjszaka is elég volt. Olyan vagyok, mint a mosott rongy.

Ma kezdődik a fogyiverseny. Én ma reggel 91,5 kg voltam. Hát volt ez már kevesebb is. Biztos a hétvégi kilengés az oka. Ma azonban nagyon odafigyelek az evésre, bár este még tortázunk. Szerintem egy kicsi falatot kóstolok meg, de lehet, hogy annyit sem, csak holnap reggel. Akkor azért jobban belefér. Majd meglátom :)

A gyerkőc nálunk is kicsit takonykórosan ébredt, remélem nem dől ki a sorból. Szerencsére, ha nincs láza, akkor nagyon virgonc tud lenni ilyenkor is. Szóval, ha nem lesz rosszabbul délutánra, akkor megyünk tornázni. Elég komolyan tornázik a kiscsaj. Szerencsére itt "csak" heti 2x2 órában nyúzzák. A többi egyesület elvárta volna, hogy hetente min. 4x2 órát járjon. Úgy gondolom, hogy semmi szükség arra, hogy ilyen idősen ennyit nyúzzák. Így is szépen halad. Olyan büszke vagyok rá. Nagyon ügyes, szerintem az ő korcsoportjában ő a legügyesebb, az edző szerint is :) Olyan a csaj, mint egy kígyó, mindenfelé hajlik. Tavasszal már versenyre akarják küldeni, de majd meglátjuk. Nem akarok én nagy bajnokot belőle, csak azt szeretném, ha szép mozgása, tartása legyen a sporttól. Mondjuk a kitartás és a fegyelmezettség sem elhanyagolható. Mindegyik kell az életben. Na abbahagytam az eszmefuttatást, aminek semmi köze a fogyózásomhoz :)

Megyek most reggelizek és utána tanulok :(
Reggeli: melegszendvics (graham toast, delma light, sonka, light sajt) kb. 200 kcal
Tízórai:4 keksz + 1 dl tej
Ebéd: LAsagna (tudom vörösposztó, de nagyon keveset ettem, a Sparban vettem 40 dkg-os doboz és a felét ettem meg., így 300 kcal volt az ebédemben)
Uzsonna: narancs v. alma

A többit még nem tudom. Nem nagyon van itthon semmi. Szerintem rendelek valami salátát, majd meglátom.

Remélhetőleg fogok fogyni ezalatt az időszak alatt jó sokat! Minden fogyizónak sok sikert :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése