2011. január 4., kedd

Elkezdtem leadni a 20 kg-ot:)))

A fogyókúrámat már elindítottam 2010. november 29-én. Akkor eldöntöttem, hogy a közelgő karácsony ide vagy oda bele kell kezdenem, mert a halogatás nem igazán vált be.

Készült rólam pár kép Máltán, novemberben jártunk ott a családdal. Ezeken a képeken úgy nézek ki, mint egy növendék bálna. Jó tudom, ez túlzás, de akkor amikor a képeket nézegettem ezt éreztem. Már évek óta élek ebben a börtönben, amit magam köré vontam. Már alig emlékszem milyen voltam vékonyan. 
Sajnos amikor vékony voltam kb. 59-60 kg, a 172 cm-es magasságomhoz, akkor is hallgattam néhány beszólásra. MÁrmint arra, hogy kövér vagyok fogyjak le. Nagy a fenekem stb., pedig ez nem volt így. Visszanézve a régi képeket inkább csini voltam. Ma már le tudom ezt is írni:)

Az unokatesóm, és még pár ember szerint (nem olyan rég mondták) bombanő voltam. Ezt enyhe túlzásnak érzem, de ha akkor is mondták volna nem mostanában, talán soha nem hízok el. Ugyanis az állandó fogyókúrázás csapdájába estem. Ezután szépen lassan meghíztam és mostanra kisebb- nagyobb kitérőkkel elértem a 97 kg-ot. Ezután lettem nehézbombázó:)))

Sok-sok kísérlet után végül egy magánéleti pofon is hozzásegített ahhoz, hogy elinduljak ezen a rögös úton, aminek a végére remélem szeretni fogom magam. 
Hiszen nekem az a legnagyobb bajom, hogy nem szeretem magam. Nagyon nem, ráadásul ezt kivetítettem a körülöttem élőkre is. Mindegy erre most nem térnék ki részletesen.

Visszatérve a nagy életmódváltáshoz, amelyet már karácsony előtt elkezdtem csinálni, nagyon nehezen sikerült beindítani. Még most sem megy tökéletesen.

Elterveztem, hogy kalóriaszámolással próbálkozok először. Olvasok pár blogot és az ott írók is ezzel fogytak le. Úgy gondolom ez nekem is kivitelezhető, mert nehezen tudok lemondani bizonyos dolgokról. Lehet, hogy később menni fog, ha már jobban belejöttem, de most még nem.


Dec.01.         ; Dec. 23.
súly: - 97 kg   ; 93 kg (- 4 kg)
Db: 95 cm      ; 93 cm (-2 cm)
Csb: 121 cm   ; 118,5 (  - 2.5 cm)
Mb: 115         ;  113.5 (- 1.5 cm)
Has: 116 cm   ;  111 ( - 5 cm)
Kar: 36,5 cm  ;  34.5 ( - 2 cm)
Comb: 71 cm  ; 68.5 ( - 2.5 cm)

Most itt tartok, azóta nem mértem a centiket. Sajnos a karácsonyi kilengés 0.5 kg pluszt eredményezett, de ez nem olyan nagy eltérés. Most nem mérem magam, mert piros betűs ünnepet ülök és ilyenkor nem éri meg. A másik dolog, hogy megpróbálok ráállni a heti mérlegelésre, mert a napi mérlegelés szörnyű lehangoló tud lenni adott esetben.Ez alapján 1200 kcal-át és max. 150 g szénhidrátot eszek egy nap. 

November 29-én 97 kg voltam és szépen lassan bele is kezdtem az étkezésem átalakításába. Sajnos elkezdődött a karácsonyi készülődés, de a mézeskalács sütése, a svéd gyömbéres süti elkészítése nagy próba elé állított. Szerencsére csak kóstolgattam. Sajnos még nincs olyan nagy akaraterőm, hogy teljesen lemondjak róla. Nonót pl. annyira elkeserítette a súlya, hogy teljesen ellenállt neki. Irígylem érte. Én olyan régen vagyok már túlsúlyos, hogy teljesen megszoktam. Azt is, hogy utálom magam, azt azonban nem tudtam megszokni, hogy fáj a térdem, fáj a derekam és még sorolhatnám. 35 éves koromra gerincsérvem van....Szóval ezek már komoly dolgok. Nem mintha a sima túlsúly nem lenne elég.

Szóval visszatérve a karácsonyra, szerencsére megúsztam nagyobb kilengések nélkül, de azt gondolom ez így volt jó. Mindenből ettem egy kicsit. Szerencsére nem híztam vissza a leadott kilókat.

Szóval a kemény tények:

Írtam már az étrendről, de tudom, ha le akarok fogyni akkor mozognom kell. Hát mintha nyúznának annyira élvezem. Két napja kezdtem el, most a 3. nap. Mind a 3 napon mozogtam. Büszke vagyok magamra. 
Megpróbálom a kajámat is vezetni ide, mert jó ha vissza lehet követni.

Eddig is vezettem a  http://kcalendar.uw.hu/ oldalról letölthető nagyon praktikus kis kalóriaszámlálón mindennap. Nagyon jó kis oldal, mindent ki tudok rajta számolni. 
Megpróbálom itt is vezetni, bár a régieket már nem írom be. A mai napit megpróbálom.

Reggeli: 2 szelet barna toast kenyér
            1 dkg delma light
           1 szelet sonka
Tízórai: 3 db keksz
            1 mandarin, 1/4 narancs
Ebéd: lencsefőzelék
Uzsonna: körte, 2 db keksz 1 dl 1.5 %-os tej
Vacsora: 1 sült csirkeszárny, tzatziki, 1 sz sonka, 3 db ropi

Nekem az este a halálom. Legfőképp azért, mert későn fekszek általában, így már éhes leszek éjfélre, epdig hét óra körül eszek általában utoljára. Sajnos most korog a gyomrom így bekaptam 3 szál rpoit. Tudom nem kellene, de a kcal-ban még így is benne vagyok.

MA végigtornáztam a Duci tréning 1-et. Tegnap a D.tréning 3-at és 20 perc hasaszás is volt R.R.-el.

Büszke vagyok magamra, mert már az 5. percben alig vártam a végét, pedig nem készített ki túlzottan. Lehetett volna rosszabb is. Most megyek, mára búcsúzom.

Megpróbálok rendszeresen írni.

Tuningolom magam egy kicsit, meg fogom csinálni, csinos leszek!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése