2011. január 24., hétfő

Születésnap!!!

Az én drága kicsi lányom ma lett 7 éves!!!! Nagyon-nagyon sok egészséget, boldogságot és szép napot kívánok Neki!!! Egy tündér cserfes, nagyon okos és szerintem gyönyörű kislány. Egy cseppet sem vagyok elfogult:)))
DE azt gondolom ez megengedhető :), sőt kötelező, ha az ember lánya édesanya. 
Csodálatos volt ez a hét év vele, olyan mintha az egész eddigi életemben velem lett volna. Úgy megállítanám most az időt. Olyan fájdalmasan gyorsan nőnek :) Nem engedtem iskolába ősszel, majd csak most megy. Remélem jól döntöttem, pedig rendkívül fejlett és okos kislány. Magától olvas, olyan számokat ad össze, von ki, hogy csak nézek. Az írással is próbálkozik, a nyomtatott az jól megy, de mondtam neki, hogy az írott betűt még hanyagoljuk, mit tanul akkor az iskolában :) Egyébként pedig ritmikus sportgimnasztikázik és az edzője teljesen el van ájulva tőle, olyan hajlékony és ügyes :) 
Az egyik ismerősöm mondta egyszer, hogy igazán jól sikerült gyerek :)

Na, eleget istenítettem a kisasszonyt :) Próbáljuk nem elkényeztetni..., nem egyszerű.
Tegnap a férjem azt mondta, hogy köszöntsük meg, mert akkor ma nem látja játszani a játékokkal, amiket kapott. Meg is történt, de hát milyen az süti nélkül :) Vett 4 szelet sacher tortát és azzal előköszöntöttünk :))) Persze vett az oviba egy jó nagy csoki tortát és délutánra lesz kész az itthoni csodatortája is. Most csinálja a cukrász ismerősöm:) Szóval nagyon jó dolga van a leányzónak. Nekem volt olyan, hogy a szüleim még a szülinapomat is elfelejtették...., akkor megfogadtam, hogy én mindig nagyon oda fogok figyelni a gyerekem szülinapjára, hiszen az olyan nagyon fontos az életünkben:) Persze nem bántani akarom a szüleimet, hiszen négyen voltunk testvérek és rengeteg nehézség közepette nőttünk fel, de akkor is rosszul esett :( 

Remélem a hétvégén a szüleim is el tudnak jönni hozzánk a messzi távolból, mert a kicsi lányom nagyon várja őket :)

Ezt a bejegyzést a kislányomnak szenteltem, aki a legjobb dolog az életemben, persze van még sok nagyon jó, de ő a hab a tortán :)

Még egyszer sok-sok boldogságot és minden jót kívánok Neki. Váljon valóra az össze kis babaálma :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése