2011. január 12., szerda

Este van!

Az előző bejegyzésemre reagáltak a lányok. Nagyon aranyosak voltak és jó kis tanácsokat is kaptam.

A kajálásom végül egész jól sikerült. Az egész napi kajcit már beírtam, kivéve a vacsorát és a nasikat.

A vacsora: körözött és 3 dkg graham kenyér, az szerintem nem sok. Finom hagymás volt, jó büdös lettem tőle.

A mai napi nasijaim a következők voltak, gyorsan a végére érek:) Egy szál répa (7 dkg), nagyon büszke vagyok magamra.
Mára a tornát is kihagyom, mert a tévében is azt hallottam (vmi nagyon okostól), hogy a diéta elején nem szabad nagyon mozogni, mert akkor nem indul be úgy a fogyás. Hát én ne legyek gátja a dolognak, elterveztem, hogy "csak" minden másnap fogok mozogni. Már ez is sokkal több az eddigi semminél. Ráadásul Cat is és a többiek is azt írták, hogy eleinte nem kell túlzásba vinni, hiszen nem nagyon izmos :), hanem vékony szeretnék lenni...

Bár őket olvasva, most azt látom, hogy rengeteget mozognak. Minden tiszteletem az övék, remélem én is eljutok egyszer arra a pontra, hogy hiányozni fog a mozgás.

Holnapra rendeltem ételt, bár nem vagyok túl nagy híve, de nincs időm főzni. Nem tudom milyen lesz, de oda volt írva kcal tartalma, ezért mertem megrendelni. Egyébként fűszeres csmell és vitaminsaláta joghurt öntettel. Kiváncsi leszek, hogy milyen. Ha finom, akkor máskor is rendelek, főleg amíg tanulok.

Ilyenkor nem nagyon főzöm, mert a család úgy is eszik főtt ételt. Én meg rendelek, így nem telik vele az idő. Majd meglátjuk milyen lesz a kaja.

Megyünk lassan aludni. Szegény páromnak nagyon fáj a karja, izomláza van, alig tudja felemelni:( Sajnálom szegényt.

Holnap újult erővel látok neki a fogyásnak és remélem jobb eredménnyel. Megpróbálom megállni, hogy a mérlegre álljak, de nagyon nehéz. Majd meglátjuk hogy sikerül.

Köszönöm Cat-nek a kcal számolós oldalt. Eszerint megnéztem, hogy ha heti 1-2 órát mozgok, akkor mennyi kalóriát kell fogyasztanom ahhoz, hogy fogyjak.

Az orvosilexikon.hu szerint heti 1-2 óra sporttal a következő a napi kalóriaszükségletem:
Alapanyagcsere: 1683,3
Testsúly megőrzéséhez: 2314,54 kcal
                                    318.25 g ch
                                    86.80 g fehérje
                                    77.14 g zsír
Heti 0,5 kg fogyáshoz:  1764.54 kcal
                                    242.62 g ch
                                    66.17 g fehérje
                                    58.81 g zsír
Heti 1 kg fogyáshoz:     1214.54 kcal
                                    167.00 g ch
                                    45.55 g fehérje
                                    40.48 g zsír

Én elméletileg 1200 kcal-t eszek egy nap, már amikor sikerül. Elméletileg akkor fogynom kellene, de ez nyilván nem így megy. Sajnos nem iszom eleget. Nem bírok többet inni, pedig kellene. Megpróbálom kimérni és úgy meginni. Még így is kb. 1,5 l iszok egy nap, maximum. Van sajnos amikor ennél is kevesebbet, pedig az segítene a nassolás megelőzésében is.

Szóval ezeket is figyelembe kell vennem és változtatnom. Erős leszek, mert fejben eldöntöttem,
CSINOS  leszek nyárra!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése