2011. január 7., péntek

Péntek van!!!!

Hála az égnek végre itt van a péntek és a kedves férjuram nevének napja. Ebből ki lehet találni, hogy Isten ostora a drága férjem. Egyébként nem mindig az:)))) (- Ne sértődj meg kedves párom)

A kicsi lányom rajzolt neki egy csoda gyönyörűt, nagyon ügyes, nálam mindenképpen ügyesebb. Én olyan bénán rajzolok, hogy egy 5 éves is csak nézi, hogy mit is akart ez a néni lerajzolni:)) Én egy könyvet szereztem neki az "ocsósság" jegyében leselejtezett könyvtári könyv. Azért merem leírni, mert látszik is a könyvön, na nem nagyon. De két ilyen könyvmániás nem válogat. 
Már alig férünk a lakásban tőlük és még-még akarunk, szeretnénk. Mindegy, hogy régi, új, használt, még használtabb, csak könyv legyen. Szóval nekem könnyű ajándékot venni. A legszebb ajándékom a (AzUramtól) a Révai összes nagy lexikona. Ezt kaptam pár évvel ezelőtt karácsonyra. Nem szoktunk nagy dolgokat adni egymásnak, de ennek most nagyon örültem. Azt mondta ezzel adózik az én hatalmas tudásom előtt:))) Na, egy kicsit túloz, de azért jól esett....:)
Szóval nagy álmom, hogy egyszer kirakhassam az összes könyvemet a polcokra, mert lenne annyi polc:))) De így is jó, addig egy része dobozokban van és egyéb helyeken.  

Nagyon elkanyarodtam a témától. Szóval a párom örült a könyvnek, de a neki készített süti nagy részét is befalta. Egyébként nagyon finom lett. Nem igazán ettem belőle, csak kóstolgattam, mer' mégis csak fogyózok vagy mi a fene?!

A fogyó egyébként megy, igaz lassan, de biztosan haladok.:)


Ma még elég szegényes volt az étrendem,most nem részletezem, mert ez ne legyen példa senkinek sem. 
Igazából annak örülök, hogy már 5. napja mindennap rávettem magam a tornára, pedig hasgörcsökkel tarkítva nem volt könnyű, de büszke vagyok magamra.




A kicsikém produkálja magát:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése