2011. január 22., szombat

Szombat van :)

A tegnapi kajálás ellenére, ma lementem végre 91 kg alá!!!!!! Annyira örülök neki, pedig "csak" 90,9 kg-ra ment le, de most ennek is örülök, látva a tegnapi a kajálásomat. Így is megy lassan, de remélem biztosan. Az már valószínű, hogy hétfőre nem érem el a 89 kg-ot, de nem bosszantom magam rajta. Tudom, hogy elérhetném, ha nem is pont a 89-et, de 89,... eredményt, de tanulok és ez a fajta kajálás bevált a tanulás mellé :) Mondjuk látva a többieket én nagyon sokat eszem, de nem bosszantom magam rajta.

Tegnap éjszaka még ettem 1 falat répát és 1 gerezd narancsot. Lehet, ha ezeket nem eszem este 11-kor akkor jobb lett volna, de így is örülök.
Hétvégén mindig nehezebb odafigyelni a kajára, mert itthon van mindenki és főzni is kell, de ma nem én fogok :)
Tudom, hogy a férjem nem tud túl jól főzni, így az instrukcióimnak megfelelően fog rakott krumplit főzni, amiből nem ehetnék igazán, de azt gondolom, hogy egy kicsi adagtól, talán nem megyek falnak. Ráadásul én elég lightosan csinálom már elég régóta, így igazából a krumpliban van kalória, meg a tojásban. A férjem most szólt, hogy szalonnát süt reggelire... Hát abból nem eszek...Nem baj.

Ma még nem reggeliztem, mert nem olyan régen keltem, de olyan jó volt egy kicsit aludni. A gyerkőc, ha felébred lemegy a földszintre és mesét néz, hagy minket aludni. Olyan kis édes :)

Megyek reggelizni és utána tanulni, bár közben még be kell raknom a mosást, mert magától nem megy be a gépbe :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök hogy Rád találtam, nekem is hasonló paramétereim és céljaim vannak :-)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én is örülök, hogy itt vagy :) Remélem mind a kettőnknek sikerül lefogynia :)

    VálaszTörlés