2011. január 23., vasárnap

56. nap -Mérlegelés

Ma van a hivatalos versenymérlegelés. Szóval 90,7 kg vagyok, tudom, hogy csak 20dkg-al kevesebb, mint tegnap volt. Azt is jól tudom, hogy már két hónapja nem ettem krumplit és nagyon kívántam. Sajnos a rakott krumplit a férjem este 8-ra készítette el és akkor vacsoráztam. Az igaz, hogy hajnal 1-ig tanultam és csak utána feküdtem le :( Tudom, hogy a kaja vacak volt, nem lett volna szabad, de nagyon jól esett és keveset ettem belőle, pedig meg tudtam volna enni a fél tepsivel.

Most megyek reggelizni és tanulni, mert elég vacakul állok:(

A mai ebédem szintén rakott krumpli lesz, de kicsike adag... Nagyon szeretem és jobb, ha ebédként eszek belőle, mint este vacsoraként.

Holnap van a kicsikém születésnapja, vagyis hajnal fél négykor lesz :)))

Az eredményeket még ma elküldöm Pufókának, remélem nem az utolsó leszek, de ha igen, akkor is utolsókból lesznek az elsők :) Ezzel biztatom magam.

Na a mai kajám a következő volt. Bemásolom ide, mert nincs energiám beírni. A vacsinál ettem 2 falat rakott krumplit :(

Szóval ez volt eddig a mai nap termése. A kicsi lányomnak előszülinapot tartottunk a játékok miatt, volt süti is. Persze holnap lesz igazi torta is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése