2011. január 5., szerda

Január 5.

Nem mindig tudok új címet kitalálni, ezért most a dátumot írtam be.

Elkezdtem a fogyókúrás menümet mára is, bár tényleg a mennyiségre figyelek, de a minőségre is próbálok.

A mai kajáim eddig:

Reggeli: 2 sz barna toast kenyérből melegszendvics   298 kcal/25 ch.
Tízórai: körte, alma, narancs összesen 20 dkg             80 kcal/17 ch.
Ebéd: sült csirkeszárny, tökfőzelék     
Uzsonna:?
Vacsora: 5 dkg tonhalkrém, graham kenyér 2,5 dkg
                1 dl 1,5% tej
Összesen: 1120 kcal / 100 ch

A tonhalkrém nagyon fini lett. Mindenkinek szívből ajánlom. Legközelebb, hogy még kevesebb kcal legyen benne, nem olajosat veszek, hanem sós lében eltettet.

Sajnos már látom a diéta nehézségeit, mivel ma derült ki a szakvizsgám időpontja, január 28. Ez elég közel van, de örülök neki, mert legalább hamarabb túl leszek rajta. Bár utána jön még egy vizsga. 

Mindegy. Az a bajom, hogy ezekben az időszakokban éjjel-nappal tudnék enni. Megpróbálom azonban keretek közé szorítani az evészetemet. Ezért tűztem ki célul, hogy január végéig 89 kg-ra fogyok "mindössze". Azt gondolom, hogy ez összejöhet. Erőt veszek magamon és a régi berögzült szokásokat is megpróbálom levetkőzni. Ezeken túl kell lenni, legyőzöm magamat, mert különben soha nem fogyok le.

Nehezítésnek ott van még, hogy ebben a hónapban lesz a párom névnapja, szülinapja, a kislányom szülinapja is. Szóval minden hétre van valami ünneplés a vizsga előtt, de megpróbálok ügyes lenni és nem a családomra kivetíteni a tanulás okozta stresszt, mert nem érdemlik meg. Nagyon szeretem őket:)

Most itthon vagyok a lánykámmal, mert beteg, de jövő héttől vagy a hétvégétől elkezdem a tanulást. Mindegy meg kell csinálnom a vizsgát, bár már így is elkéstem vele, mert az iroda alakítás feltételeit megszigorították, így már nem elég a szakvizsga, hanem kell egy év ügyvédnél eltöltött gyakorlat is. Hiába van más jogi gyakorlatom az már nem elég. Szóval megszívtam....

Mindegy, most búcsúzom és megyek a lányommal játszani.

A mai tornát mégsem hagytam ki, bár terveztem, de a kicsi lánykámmal ( ő is próbálta) nekiálltunk.
Nagyon jól esett a torna. Végül Norbi Aerobicot csináltunk, azt amelyiken hajón, teherautó platón és rep. szárnyon edzenek. Hát nekem kicsit erőltetett, sőt a csajok sem szimpik, de a torna jó volt. Megcsináltam a hajós részt, az kb. fél óra. 
Egyébként iszonyú izomlázam van. Nagyon edzett vagyok mi?:)


Szép napot mindenkinek!!!
Ez a kutyusunk, imádjuk.
Itt még jó kicsi, mára nagyra nőtt:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése