2011. január 4., kedd

Elkezdődött az újév!!!

Minden új év vágyakkal és reményekkel indul, legalábbis régen így gondoltam. Ez persze nagyjából most is így van, de időközben rájöttem, hogy a vágyak és remények helyett, inkább a tettekről és az ésszerűen kiválasztott célok megvalósításáról kell szólnia az évnek. Igazából ehhez kívánok magamnak elég erőt és egészséget.
Persze nem csak magamnak kívánok erőt és egészséget a következő évre, vagyis a már elkezdődött 2011-es évre, hanem a családomnak és persze a barátaimnak is ezt kívánom.


Nekem nagyon sok időbe került, mire sikerült eldöntenem, hogy miként kellene élnem. Még most sem tudom mindig, el szoktam bizonytalanodni. Ilyenkor viszont arra gondolok (mostanában), hogy milyen szerencsés vagyok, hogy ebbe az országba és ebbe a korba születtem. Tudom ez kicsit furcsán hangzik néhány embernek, én sem gondoltam mindig így. Állandóan elvágyódtam más országokba (még most is szeretek utazni), hogy jobb és nyugodtabb életet tudjak biztosítani magamnak és a családomnak is. Egy jobb jövőt a kislányomnak. Aztán egyre több minden szembesített azzal, hogy szerencsésnek mondhatom magam, hogy itt élek és nem mondjuk Indiában, egy szegény afrikai országban, Ázsiában. Tudom ezekben az országban is megtalálható az értelmiségi, gazdagabb réteg, de ez igen kevés embert takar. Az emberek jelentős része nyomorban, szegénységben él és még véletlenül sem végzi azt a munkát, amit szeretne, illetve amiből normálisan meg lehet élni. Tudom élhetnék "jobb" helyen, de inkább örülök annak, hogy senki nem szabja meg hogyan éljek, szerencsére nem kell azon gondolkodnom, hogy tudok-e enni adni a gyermekemnek, vele lehetek-e mindennap, stb. Szóval ELÉGEDETT vagyok.  


Szóval úgy határoztam, hogy örülni fogok annak, amit adott az élet. Nem foglalkozom a politikával, nem bosszantom magam lényegtelen dolgokon (ezek azok amiken nem tudok változtatni).:))))
Eszerint élek ezután. Ez azt is takarja, hogy nem akarok mindenáron külföldön élni, az is elég, hogy utazhatok. 
Szerencsére egy szavam sem lehet. Vágyódhatom olyan dolgok után, amiket nem tudok megvalósítani, irigykedhetek, de ezzel nem lépek előrébb. Eldöntöttem, hogy olyan célokat fogok magam elé kitűzni, amiket meg tudok valósítani vagy legalábbis nem lehetetlen:)

A céljaim:
  • magától értetődően leadok legalább 20 kg-ot:))
  • megcsinálom a még hátralévő szakvizsgámat és mindent megteszek azért, hogy létrehozzam a saját irodámat
  • türelmes leszek a kislányomhoz, nem mindig sikerül:(
  • a magánéletben is túl tudjam tenni magam a sérelmeimen és csak a jövőre koncentráljak
Azt gondolom, hogy ezek túl nagyszabású tervek, de megvalósíthatók. Igazából ezek az első félévre vonatkozó tervek. 

Itt már jártam:)) Gyönyörű hely, nekem legalábbis nagyon tetszett.
Most megyek, leszállok a földre és kiteregetek:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése