2011. január 21., péntek

54. nap

Még egy hetem van a vizsgáig, de sajnos a mai nap az ördögé volt. Igazából nincs kedvem csinálni már. Itt a hétvége és mindennel szívesebben foglalkoznék, mint tanuljak. Szeretnék a családommal, a fogyásommal :) foglalkozni.
Nem állok valami jól fogyásügyileg, mert ezen a héten a kis ham-hamoknak köszönhetően mindössze 10 dkg-ot fogytam, ami azt gondolom, hogy a jelen körülmények között (nasizás rendesen) nem is olyan rossz. Persze nem ez a célom, bár még ennyi fogyásnál is lemenne 1 év alatt 20 kg. De ebbe beleőszülnék :) Szóval szeretném már belevetni magam a dolgokba, de amíg csokis keksz lebeg a szemem előtt, miközben az agyamat tuningolom, addig nehéz.

Leírom mit ettem ma, hiszen kell az őszinteség, mert anélkül nem látom, hogy mit rontok el folyamatosan ezen a héten :(
Van az a jó kis oldal, ahol a kcal-t tudom számolni, megpróbálom azt beilleszteni, mert olyan sok mindent ettem, hogy nincs energiám beírni :) Még lefogynék tőle :)


Egy kis magyarázatot szeretnék fűzni a táblázathoz. Összesen 1104 kcal ettem, ha jól számoltam :). Az összetétellel van inkább baj. A főzőcsoki persze rendes kis kocka, de nincs kedvem beírni rendesen, így arányosítottam.















Nagyon örülök, hogy a táblázatot be tudtam illeszteni. Tetszetős, bár sok a kaja :( Na mindegy.

Mindjárt megyek is, mert még tanulni szeretnék. A gyerek is fekszik végre, bár szerintem még nem alszik.
Hétfőn lesz hét éves, olyan gyorsan eltelt az idő. Már olyan nagy kislány :) És annyira szemtelen, hogy néha meghúzgálnám a haját, de nagyon :))) Anyukám mondta nekem még régebben, amikor én feleseltem mindig, hogy visszakapom még ezt a lányomtól egyszer. Hát eljött, még lightosan csinálja, de kezd belejönni, mire betölti a 12 évet nagyon bele fog jönni :) 

Vasárnap reggel méretkezem és remélem kegyesebb lesz hozzám a mérleg, mint ma.:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése