2011. január 12., szerda

Egy újabb nap!

Tegnap este is eljutottam a tornáig szerencsére, bár "csak" kb. fél órát tornáztam L. Sansone walking-ból, itt is arra, ahol gumiszalaggal erősít. Hát nem éppen aerob, de azért a semminél jobb. Az biztos, hogy a kondim "remek", mert izomlázam az lett tőle, pedig 25 perc volt az egész. Tudom, hogy ez kevés torna, de remélem ma többre rá tudom venni magam.

Egyébként teljesen el vagyok keseredve. Látom, hogy mások viszonylag gyorsan elkezdtek fogyni, nekem pedig olyan lassan indul be. Nem tudom. Lehet, hogy sokat eszem? Pedig számolom a kcal-t és aszerint benne vagyok az 1200 kcal-ban, mégis olyan lassú ez az egész. Ráadásul ma is megmértem magam és  10 dkg-al többet mutatott. Ettől el vagyok keseredve és nem is értem....

Tudom, hogy türelmetlen vagyok, de mégis csak könnyebb lenne tűzön-vízen keresztül elszántnak lenni, ha jobban látszana a fogyás. Pedig nem tűztem ki magam elé irreális célokat.:) Látva másokat (persze tudom, hogy nem szabad hasonlítgatni), örültem volna neki, ha nekem is lement volna az első hónapban kb. 7 kg. Én pedig 1,5 hónap után még "csak" 5 kg-nál tartok. Tudom, hogy nem szabad türelmetlennek lennem, de olyan nehéz. Azzal nyugtatom magam, hogy a karácsony, a szilveszter nem a fogyásról szól, de türelmetlen vagyok:((( Lehet, hogy későn reggelizek? Általában 9:30-re jutok oda, hogy reggelizzek. Az későn van? Nem tudom...

Na abbahagyom a nyávogást és megpróbálok csak előre nézni!!!!

Szóval a mai kajám eddig:

Kora reggel: 1 mandarin (már kopogott a szemem)
Reggeli: 1 tk. tönköly zsemle, 2,5 dkg kenőmájas, zöldhagyma
Tízórai: gyümölcs
Ebéd: Rakott gezemice :)
Én főztem tegnap. Darált pulykacomb, gomba, karfil, nagyon pici rizs és tejfölös tej, mindezt megsütve. Kiszámoltam kb. 250 kcal egy közepes adag. Ez lesz az ebéd. Lehetne finomabb is, de hát a kísérletezés nem mindig tökéletes...
Uzsonna, répa, light joghurt
VAcsi:

A vacsorával mindig bajban vagyok, mert este vagyok a legéhesebb. Ráadásul sokáig vagyok fenn tanulás céljából, így aztán nehéz ügy...
De ügyes leszek, majd répát eszek este répával, ha már nem bírom....

Most megyek lassan tanulni, mert azt senki sem nyomja a fejembe, sajnos.

Olvasom a többi fogyós csaj blogját. Olyan ügyesek:) Én is olyan akarok lenni, bruhaha...::(((

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép eredmény amit eddig elértél! Ne legyél türelmetlen!
    Nekem csak azért volt több az első hónapban, mert nagyon drasztikusan kezdtem. És nem voltak ünnepek. :)

    Az előző bejegyzésedhez már írtam egy hosszú megjegyzést. Az viszont kimaradt, hogy a reggeli fontos. Éberdés után egy órán belül érdemes valamit enni. (Erre jó az almaecetes víz is.) Ez indítja be ugyanis az anyagcserét.

    VálaszTörlés
  2. Másfél hónap alatt 5 kg jó, hiszen heti fél-egy kg az egészséges fogyás.

    Vacsorára főleg fehérjéket próbálj enni, tojás, csirke, mozarella, felvágottak (szárnyas), a szénhidrátokat pedig inkább délig kb....

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek a tanácsokat, igazatok van tudom..
    De az ember mindent gyorsan szeretne:(
    A nasizást is próbálom elkerülni, az egészséges nasi a végszükség, amikor tanulok és már a vakolatot is megenném a stressztől. Ma pl. pici falatra vágott répát rágcsáltam kb. 10 dkg-ot. Sztem az nem olyan rossz. Legalábbis remélem.
    Azért köszi Nektek, rajta leszek a dolgon.
    Egyébként már fejben eldöntöttem és nagyon elszánt vagyok.

    Persze örülök az 5 kg-nak is, csak telhetetlen vagyok...

    VálaszTörlés
  4. Szia! Ne izgulj, biztos, hogy jól csinálod, tarts ki és nagyszerű eredményeid lesznek! :-)

    VálaszTörlés