2011. január 9., vasárnap

Ködös, borongós vasárnap

Nagyon szép idő van kinn:((( Ilyenkor örülök, hogy van egy jó meleg, száraz lakásunk. Nem mondom, hogy nincs mit változtatni rajta, de örülök annak ami van. Mikor ideköltöztünk olyan nedves volt, hogy a kanapé mögött korom fekete volt a penésztől a fal. Ezt azonban megoldottuk és már 9 éve száraz a lakásunk, aminek nagyon örülök. Ez egy kis kitérő volt, persze nem ezért írok ide, de úgy gondolom beletartozhat a blogba ez is:)))

A fogyókúrában ki-ki lengek. Sajnos (a fogyi szempontjából) ebben a hónapban annyi családi ünnep van, hogy nehéz megállni az evészetet, de azért kitartok.

Holnap lesz a mérlegelés. Akkor majd kiderül, hogy meddig jutottam el egy hét alatt. Nincsenek vérmes reményeim, mert tegnap este vendégek voltak, névnapot köszönteni és persze eszegettem egy keveset.
Nem vittem túlzásba, de azért mégis sok volt az eddigi vacsoráimhoz képest.

Tegnap napközben nem sokat ettem, elosztottam és szépen betartottam, de este ettem 1 sz. töltött husit, 1 sz. toast graham kenyeret és 1 sz. joghurtos sütit és, ha még ez nem elég 1,5 dl bort is ittam. Nem lenne ez olyan sok, de este 6-7 között ettem meg ezeket.

Ma persze teljesen betartottam a kajálást és még hátra van egy kis torna is.

Szóval a mai kaja a köv. volt.:

Reggeli: 1 sz tk kenyér (5 dkg), 1,5 dkg vajkrém, 1,5 dkg szalámi, 
             1 dl 1,5 %-os tej

Tízórai: 2 falat körte
Ebéd: Gulyásleves (light-osan főzve) + 0,5 adag névnapi sütemény
Uzsonna: mandarin, körte (nagyon jól esett)
Vacsora: még nem tudom, de valami könnyű lesz az biztos

Holnap reggel mérlegelek, majd megírom, hogy végződött ez a hét. Nagyon szeretném, ha sikerülne elérnem a január 24-re kitűzött célt, ami 89 kg. Elég lassan fogyogatok, bár kifogásaim mindig vannak. Remélem hamarosan beindul. 
Nem vagyok egyszerű eset. Félek a tanulásos időszaktól, mert akkor a vakolatot is meg tudom enni, de már kitaláltam, répát pucolok és azt fogom nassolni. Hátha sikerül. 

A tanulás közben még a főzésre is sajnálom az időt, pedig nem kellene, mert nem élhetek egész nap toast szendvicsen és felvágottan, mert nem lesz elég energiám....

Ennek jegyében kitaláltam, hogy párolok káposztát holnap és sült husit csinálok mellé. A családnak meg főzök hozzá krumplipürét. Leves meg még maradt, így azt eszem vacsira vagy ebédre, majd meglátjuk.

Most megyek, mert valahogy nincs kedvem többet írni. Ráadásul ihletem se nagyon van. Felrakok egy szép képet, mindjárt keresek egyet.

Évekkel ezelőtt így szánkózott a pici lányom az udvaron. Még nem tudott ülni:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése