2011. január 18., kedd

Optimista leszek akkor is :)

Bár az éjszakám megint nagyon vacak volt. Annyira pörög az agyam és a gyerek is menetrendszerűen közöttünk köt ki. A férjem ennek örül, de engem sokszor zavar, hogy nem tudok kényelmesen aludni. Én nem vagyok az a vigyázzállásban fekvő fajta. Úgy alszom, mint a levelibéka, kiterülve. Mindig is így volt. Én nem tudtam soha úgy aludni, hogy hozzábújok a férjemhez, kell a hely na :) Egyébként a derekam miatt sem tudok kényelmesen aludni, csak bizonyos helyzetekben... A gyerkőc pedig jön.:) A múltkor mondtam neki, hogy soha nem tudjuk kipihenni magunkat, mert mindig vele foglalkozunk éjszaka is. Erre a következő éjszaka nem jött át (lelkifurdalás:(, tudom hülye vagyok), aztán másnap megint jött. Megkérdezem tőle, hogy miért jött át, ha tegnap megállta és nem jött közénk. Erre azt mondta a szentem, hogy hagyott minket egy éjszakát pihenni, de most már kipihentük magunkat, így újra itt van:))) Olyan rendes gyerek:) Imádom egyébként, de sajnos, ha nem alszok eleget, akkor elég rossz tud lenni a kedvem, ráadásul sajnálom is magam, mert tanulnom kell, bruhaha. Öreg vagyok én már ehhez :) (a tanuláshoz, máshoz nem :)

Ma nem dolgozik azUram, hanem elment a gyerkőccel az oviba. Nyílt nap van, ilyenkor egész délelőtt ott lehetnek a szülők a gyerekekkel és megnézhetjük, hogy miként telik a napjuk. Nagyon jó szokott lenni. Nagyon szeretjük az óvónéninket, annyi energia van abban a nőben, hogy néha kérnék tőle egy keveset. Nem tudom, hogy csinálja... Nekem mostanában nem nagyon megy...

Tegnap kajailag elég vacakul végződött. Bár nem léptem túl az 1200 kcal, de azért nem vagyok büszke magamra. Ettem bolti Lasagna-t, remélem annyi kcal van benne, amennyi rá van írva. Ezt ettem még vacsira is :(, bár nagyon keveset, de mégis csak volt benne tészta, amit hetek óta nem ettem. Mindegy. Aztán, ha ez nem lenne elég megkóstoltam a férjecskémnek készített joghurt tortát. Direkt megmértem 2 dkg volt, szóval 100 kcal-nál biztos nem volt több benne, mert még édes sem volt... Próbálom győzködni magam:)))
Aztán, ha még ez nem lenne elég, tanulás közben megettem 3 szál ropit és 15-20 szem napramagot... Nem kellett volna. Reggel azonban a súlyom nem haragudott meg annyira, mert nem változott :) Ennek örülök, bár jobb lenne, ha csökkent volna, de remélem eljön ez is. 

A célomat viszont biztos nem érem el. Nem hiszem, hogy jan.24-re elérem a 89 kg-ot, de legalább a közelében leszek, már ez is valami. Főleg, hogy én tanulás közben eddig mindig csak híztam-híztam, még pedig nem is keveset. Irigyeltem azokat, akik az idegességtől nem bírtak enni és nem is kívánták, hát én nem ilyen vagyok :(

Most viszont megyek tágítani a fejemet, mert délben jön haza a család többi tagja és akkor biztos nem tudok úgy haladni.

A mai kajám:
Reggeli: tükörtojás 2 db, 2 dkg rozskenyér, savanyú káposzta , nyami, nagyon finom reggeli volt:)
A többit még nem igazán tudom :( Nincs aki főzzön..., rendelni kellene, de a legtöbb helyen nem írják oda, hogy mennyi kcal a kaja, mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése